Oblíbený obchodní řetězec dává 2 dny v týdnu obrovské slevy. Kdo toho nevyužije, ten se sám okrade

Ceny potravin vystřelily v posledním roce do závratných výšin. Sledovat slevové akce se proto vyplatí víc než kdy dřív.

i Zdroj fotografie: Aleš Peterka pro Události247
                   

Češi byli vždy známí svou oblibou nakupování ve slevách. To se ještě víc projevilo v posledním roce, kdy ceny potravin vlivem inflace vyletěly šíleně vysoko. Mnozí tak ve velkém využívají nejrůznější slevové akce a věrnostní programy, aby částku, kterou v supermarketu nechají, snížili co nejvíce. Přinášíme proto několik tipů, jak se ke slevám dostat. A najde se mezi nimi i obchodní řetězec, který dává obrovské slevy hned 2 dny v týdnu.

Sledovat akční letáky se vyplatí

Nabízí totiž přehled těch nejvýhodnějších cen, které lze v prodejnách aktuálně najít. Ne všechny ale vychází ve stejný den, a proto jsme pro vás připravili menší přehled. Slevové letáky mnoha supermarketů vychází jednou týdně. Například Kaufland, Tesco, Billa či Albert je vydávají ve středu, vyplývá z webů AkcniCeny, Letakomat a Kupi, jež souhrn slev nabízí.

Se stejnou frekvencí vychází také leták Lidlu, kde pak nabídka slev začíná vždy v pondělí a ve čtvrtek. Zato Penny Market vydává letáky hned dvakrát týdně. Konkrétně zde lze slevy vybírat každé pondělí a čtvrtek, uvádí dále server AkcniCeny. Lidé by tak měli tyto nabídky určitě sledovat. Kdo toho nevyužije, ten se totiž defacto sám okrade.

Výhody zákazníkům nabízí i oblíbený řetězec v Polsku

Jak již dříve psaly Události247, do sousední země vyráží za levnými nákupy mnoho Čechů. Například oblíbená Biedronka vydává jak týdenní, tak víkendový leták, uvádí web NakupovanivPolsku. Další řetězec, Carrefour, pak nabízí lákavou slevu 10 procent na celý nákup. A to rovnou dvakrát týdně, v úterý a ve čtverek, píše web Fakt. Má to ale menší háček. Tuto možnost totiž mohou využít jen někteří lidé.

iZdroj fotografie: Aljona83 / Creative Commons / CC-BY-SA
Nakupovat ve slevách se v dnešní době kvůli vysokým cenám skutečně vyplatí

Konkrétně držitelé takzvané Senior karty, kterou mohou získat pouze lidé starší 60 let. „Chceme, aby starší lidé věděli, že naše akce jsou skutečnou pomocí v těžkých ekonomických časech,“ cituje web Fakt ředitelku oddělení vztahů se zákazníky Martu Baran. Zájemcům o tyto pravidelné slevy pak stačí zajít do zákaznického centra obchodu, kde si vytvoření Senior karty vyřídí.

Nakupujete podle slevových letáků? Napište nám do komentářů pod článkem

Diskuze Vstoupit do diskuze
86 lidí právě čte
Aleš Peterka
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články