V Česku se plánuje otevřít hned několik diskontních řetězců, které by brzy mohly konkurovat pevně zajetým hráčům na našem trhu.
Pepco, Action, Kik či Primark. Co mají tyto obchodní řetězce společného? To, že nabízejí široký sortiment za opravdu nízké ceny, což mnohým zákazníkům v Česku velmi imponuje. Důkazem toho je skutečnost, že do naší země expanduje stále více diskontních řetězců a ty, které tu již jsou, otevírají stále nové prodejny. Jak již redakce Událostí247 zmiňovala v jednom ze svých článků, velmi se u nás daří například Actionu, který u nás otevřel už 77. prodejnu. Teď se Češi mohou těšit hned na několik dalších nových řetězců.
Nový řetězec v Česku
Není to tak dávno, co vám redakce Událostí247 přinesla zprávu o tom, že se v Česku chystá otevření první prodejny německého diskontního řetězce Woolworth. Neuběhlo ani pár měsíců od této informace a rázem se do Česka chystá další řetězec, tentokrát oblíbený Dealz z Polska. Podle informací ze zahraničních médií se v polských pobočkách Dealz začaly objevovat cenovky nejen v eurech, ale i v českých korunách, doplněné o popisky v češtině a slovenštině. To naznačuje, že rozšíření tohoto řetězce do České republiky je jen otázkou času.
Dealz na polském trhu funguje už šest let a hned od začátku si dokázal získat srdce mnohých zákazníků. Za tu dobu dokázal otevřít již 300 prodejen a slaví tak stejný úspěch jako jeho dvojče Pepco. To, stejně jako Dealz, patří pod skupinu Pepco Group a sdílí podobnou strategii. Podtrženo sečteno, když se na český trh dostalo Pepco, je jen otázka času, kdy se u nás objeví i Dealz. O tom, kdy tato situace nastane, však zatím zástupci Pepco Group nepromluvili. Jedno je však jisté – stejně jako Pepco, i Dealz u nás bude zaručeně slavit úspěch.
„Pepco miluji, stal se jedním z mých nejoblíbenějších obchodů, do kterého vždy ráda chodím. Jednak v něm nakupujeme bytové doplňky, ale také oblečení pro děti, které je v porovnání s ostatními o dost levnější a vydrží stejnou, mnohdy i delší dobu,” řekla Událostem247 Petra S. z Prahy, která do Pepca chodí nakupovat pravidelně.
Nízké ceny a široký sortiment
Pepco a Dealz sdílí nejen společnou strategii, ale také podobný sortiment. Ten zahrnuje například potraviny a nápoje, drogerii, domácí potřeby, dekorace a papírnictví, výbavu pro domácí mazlíčky či kosmetiku a hračky. Dealz by tak na českém trhu mohl hravě konkurovat zajetým hráčům, jako je například Action. Ten u nás drží ve skupině diskontních řetězců prvenství, přičemž jeho silnou stránkou je především neustále měnící se nabídka produktů.
Jak jsme již zmiňovali výše, brzy bude v Česku otevírat i německý diskontní obchod Woolworth, který plánuje otevřít svou první prodejnu u nás už v první půlce letošního roku. Německý Woolworth provozuje více než 700 poboček. Jeho sortiment čítá zhruba 10 tisíc položek od oblečení, domácích potřeb, dekorativních předmětů a hraček až po drogerii.
Těšíte se na otevření nových diskontních řetězců?


