Do Česka míří nový obchodní řetězec: Lidé už se nemohou dočkat, přesně to tady chybělo
V Česku by se již brzy mohl objevit nový diskontní řetězec, který by mohl konkurovat oblíbeným a již zajetým hráčům.
Obsah článku
Pokud Češi něco milují, tak to jsou zaručeně diskontní obchody, které jim nabízejí široký sortiment produktů za opravdu nízkou cenu. Důkazem toho je i skutečnost, že jejich počet na našem území se neustále zvyšuje a český trh je pro zahraniční hráče stále lákavější. Sotva v Česku své první prodejny otevřel německý diskontní řetězec Woolworth, chystá se k němu přidat i velký hráč z Malajsie, konkrétně obchodní řetězec MR.DIY.
V Česku otevře nový řetězec
Asijský obchod MR.DIY, který nabízí především levné, avšak kvalitní produkty pro kutily, se nedávno rozhodl pro ambiciózní krok – expanzi do střední Evropy. První krok udělal v Polsku, kde během dvou let plánuje otevřít více než 40 nových prodejen a vybudovat logistické centrum pro celý region. První dva obchody otevřel v polovině září ve Varšavě a za pouhý měsíc nakonec v Polsku otevřel už devět prodejen. Čeští zákazníci, kteří jezdí nakupovat do Polska, mohou na jeho obchody narazit například ještě v Krakově nebo v Zabrze.
Logistické centrum, které se MR.DIY snaží v Polsku vybudovat, bude sloužit jako ideální základna pro expanzi do dalších evropských zemí. V plánu je otevření prodejen v Česku, Rumunsku, Slovensku i Maďarsku. Zatím však vše zůstává pouze u plánu a není zcela jisté, kdy by k otevření prvních prodejen u nás mohlo dojít. Expanze do naší země je však jistá a čeští zákazníci se tak mohou těšit na to, že u nás již brzy bude nový diskontní obchod, který by případně mohl konkurovat velkým hráčům, kteří se soustředí na prodej kutilských potřeb.
Co MR.DIY nabízí
Jak redakce Událostí247 zjistila, sortiment MR.DIY je široký. Na polských webových stránkách tohoto asijského obchodu můžeme najít kromě nářadí a kutilských potřeb i domácí vybavení, dekorace, čisticí prostředky, hračky i potřeby pro zvířata. Každopádně na českém trhu bude na MR.DIY čekat velká konkurence v podobě Pepca, Actionu nebo nově zavedeného Woolworthu. Je tak jisté, že aby zaujal, bude se muset od těchto řetězců alespoň trochu odlišit.
Důležité je také podotknout, že MR.DIY není zvyklý na evropský trh, stejně tak ani na evropské zákazníky. Aby v Česku zaznamenal úspěch, bude pro něj důležité přizpůsobit se chování tamních zákazníků a také jejich potřebám. Vzhledem k velké oblibě diskontních obchodů u nás je však pravděpodobné, že své stálé zákazníky si u nás najde.




