Ministerstvo zdravotnictví chystá další kampaň k očkování proti covidu. Na starosti ji má agentura, která spolupracuje i s největší tuzemskou pojišťovnou

Třetí dávku očkování a rizikovým lidem čtvrtou. To bude před očekávanou podzimní vlnou epidemie covidu doporučovat nová kampaň ministerstva zdravotnictví.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Zaměřena má být podle iDnes také na uprchlíky z Ukrajiny. Pro ministerstvo zdravotnictví kampaň připraví reklamní agentura McCann-Erickson Prague, smlouvu spolu mají podepsat v nejbližší době, píše iDnes s tím, že hodnotu zakázky ministerstvo neuvedlo. Jde ale o tendr do dvou milionů korun.

Kampaň připraví prestižní agentura

Mluvčí resortu zdravotnictví Ondřej Jakob Událostem247 řekl, že mají být vypsány ještě dvě veřejné zakázky. „Jedna bude na nákup mediálního prostoru a na výrobu samotné reklamy. Kampaň by měla začít 1. srpna. Podpis smlouvy proběhne během několika dnů,“ upřesnil mluvčí pro Události247. Agentura McCann-Erickson Prague má na reklamní trh velký vliv. Letos podle serveru Hlídač smluv uzavřela kontrakty na reklamní služby například s Všeobecnou zdravotní pojišťovnou nebo Vinařským fondem.

iZdroj fotografie: Depositphotos
Očkování

Podle iDnes Agentura za svou práci získala také řadu oborových ocenění. Pro Českou kancelář pojistitelů například dělala osvětovou kampaň 13 minut, která v roce 2019 získala cenu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Zlatá pecka. Vítěz veřejné zakázky vytvoří pro ministerstvo vizuální identitu kampaně, návrhy inzerátů a také televizních a rozhlasových spotů. Ministerstvo chce také návrh komunikace v ukrajinském jazyce, píše iDnes.

Předchozí očkovací kampaň zkritizoval Babiš

,,Podmínkou je, že kampaň nesmí lidem slibovat konec pandemie. Musí je ale přesvědčit, že je potřeba se očkovat už na konci léta nebo na začátku podzimu, aby se s příchodem chladnějšího počasí předešlo další silné vlně covidu a s tím spojenému zahlcení nemocnic, zdravotním rizikům, ale i ekonomickým dopadům případné pandemie,“ cituje iDnes resort zdravotnictví v zadání zakázky. Předchozí očkovací kampaň podle kritiků začala pozdě, informuje iDnes. První inzerát k očkování ministerstvo zveřejnilo asi dva týdny před zahájením vakcinace v prosinci 2021.

iZdroj fotografie: Depositphotos
Vakcinační látky

Tehdejší premiér Andrej Babiš označil tuto reklamu se zelenou gumovou rukavicí, která držela injekci, za „katastrofální“ a ministerstvo zdravotnictví vyzval, aby si sehnalo odborníky na marketing, píše Forum24. Podle webu ministerstva zdravotnictví se proti koronaviru naočkovalo 65,1 procenta populace. Mezi seniory je to dokonce přes 90 procent. Posilující dávku má více než 70 procent lidí nad 60 let, napříč celou populací je to asi 40 procent, cituje server iDnes vládní web.

Diskuze Vstoupit do diskuze
87 lidí právě čte
Ondřej Kočí
Autor článku

Ondřej Kočí

Zobrazit další články