Obchodní řetězce v Česku přichází s novinkami: Albert zákazníky láká na hotové ingredience k vaření, Billa zase sází na slevy

Potraviny jsou čím dál dražší, obchody se proto snaží zákazníkům nabídnout co nejlepší podmínky, aby nepřišly o jejich přízeň.

i Zdroj fotografie: Daniel Procházka pro Události247
                   

Jednou z oblíbených nákupních akcí jsou bedýnky s vybraným ovocem a zeleninou, které si mohou zákazníci koupit za pár desítek korun. Informovali jsme na Udáslotech247 o tom, že tři kilogramy takové zeleniny vyjdou na 25 korun. Prodává je takto například Albert, nebo o trošku dráž obchodní řetězec Globus. Akce je mezi zákazníky oblíbená a po bedýnkách se většinou jen zapráší.

Potraviny na jídlo v jednom balíčku

Dalším vstřícným krokem bylo to, že například obchodní řetězec Lidl o hodinu prodloužil prodejní dobu, aby si stihli nakoupit i zákazníci, kteří pracují do pozdních večerních hodin. Psali jsme na Událostech247 i o tom, že si Lidl za tento nápad vysloužil kritiku od zaměstnanců, ale i od zákazníků, kteří prodavačky a prodavače litovali. Změna otevírací doby se od 1. června letošního roku dotkla více než 250 z celkových 316 prodejen. 

Obchody v ČR mění otevírací doby: Stihnete si dojít nakoupit?

S dalším nápadem, jak zákazníkům ulehčit život, přišel obchodní řetězec Albert. Ten se rozhodl lidem ušetřit čas, který stráví nákupem na potraviny konkrétního pokrmu a v prodejnách se nedávno objevila novinka s názvem Menu Box. Upozornil na to web Kupi. Tyto balíčky totiž obsahují potřebné ingredience k uvaření konkrétních pokrmů. Například Albert Menu Box dýňová polévka má uvnitř zeleninovou směs pro přípravu dýňové polévky včetně 2 kusů zeleninového bujónu. 

Obchody se v novinkách předhánějí

Ušetřit více času mohou i zákazníci prodejen Lidl. Ten v lednu 2022 spustil pilotní projekt samoobslužných pokladen v jedné z prodejen na Praze 4. Nyní se tato novinka začíná rozšiřovat i do dalších poboček. Jak připomíná Kupi, samoobslužné pokladny fungují na podobném principu jako v Kauflandu. Zákazníci si zboží sami naskenují, zaplatí a pak při odchodu použijí k otevření branky čárový kód na účtence nebo na krátkém potvrzení o platbě.

iZdroj fotografie: Depositphotos
Řada obchodních řetězců v Česku se snaží své zákazníky nalákat na slevy, či jiné výhodné nabídky

Potěšit zákazníky chce také obchodní řetězec Billa, který připravil členům Billa Bonus kampaň s názvem Vyměňte své body za slevy. Se začátkem nového roku představí Billa svůj věrnostní klub s řadou novinek. Zákazníci proto už teď mohou vyměnit své doposud nasbírané body za slevy a odměny. Akce na výměnu bodů potrvá do 31. října. „Díky tomu, že mám aplikace snad všech obchodů, tak těchto výhod užívám opravdu naplno,“ řekla Událostem247 Martina Koutná z Přerova.

Diskuze Vstoupit do diskuze
137 lidí právě čte
Martin Dvořák
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články