Albert nově nabízí 1 000 Kč na nákup všem Čechům. K tomu, aby zákazníci získali peníze gratis jim stačí mobilní telefon

Nemalé peníze mohou Češi ušetřit tím, když budou využívat všechny možné slevy, jež jim řetězce nabízí. Týká se to i obchodů Albert.

i Zdroj fotografie: ŠJů/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Albert patří mezi největší řetězce v Česku, jak redakce Událostí247 ověřila na serveru Seznam Zprávy. Například v roce 2023 měl po Lidlu a Kauflandu 3. nejvyšší obrat. Přilákat co nejvíce zákazníků se pak řetězec snaží nejrůznějšími způsoby. Jedním z nich jsou slevy, akce a další výhodné nabídky.

Nejvíc ušetří ti, kdo mají aplikaci Můj Albert

Tento věrnostní program nabízí lidem možnost využívat ještě více slev, než na které mají nárok běžní zákazníci, kteří aplikaci nemají. Tak jako v jiných řetězcích, i zde si lidé aplikaci mohou stáhnout do svého telefonu zcela zdarma. Po registraci si mohou aktivovat digitální kartu, která se používá při každém nákupu. Jakmile ji při platbě načtou, sleva se z ceny nákupu automaticky odečte, jak redakce Událostí247 vyzkoušela.

Pravda o slevách v Albertu: Celou věc musel řešit i soud. Čeští zákazníci zuří do běla

iZdroj fotografie: Martin Strachoň / Creative Commons / CC-BY-SA
Do Albertu chodí nakupovat spousta Čechů

Výše úspor přitom může být skutečně velká. Například z aktuálního letáku řetězce Albert je zřejmé, že s aplikací mohou lidé ušetřit na jednotlivých produktech desítky korun. A třeba za pánev značky Tefal lidé dají o 650 korun méně, než kdyby aplikaci neměli. Na jediném nákupu tak snadno mohou uspořit klidně i tisíc korun.

Řetězec slibuje i další úspory

Majitelé aplikace Můj Albert mohou aktuálně například využít 15procentní slevu na výrobky BIO a Nature’s Promise. A další úspory řetězec slibuje těm, kteří budou kupovat produkty jeho značky. Podle deklarovaného srovnání řetězce díky tomu lidé mohou při nákupu za 1 tisíc korun ušetřit až 370 korun.

Kdo si do obchodu nepřinese speciální kartičku, ten nedostane slevu a zaplatí plnou cenu. Pravidlo je platné pro všechny Čechy

iZdroj fotografie: Realeklas / Creative Commons / CC BY-SA
Mnohé slevy řetězce nabízí pouze pro členy věrnostních programů

Všechny výhody spojené s registrací do aplikace však mají i odvrácenou stranu mince. Jak redakce Událostí247 zjistila na webu dTest, zákazníci, kteří používají věrnostní aplikace, tím obchodníkům dávají přístup k citlivým osobním informacím. Kromě jména či kontaktních údajů se jedná i o nákupní zvyklosti. A to vše řetězce hojně využívají k tomu, aby následně ještě lépe cílili své marketingové a reklamní kampaně.

Redakce Událostí247 samozřejmě naprosto chápe motivaci Čechů ušetřit na nákupech drahých potravin peníze. To, že prodejci to využívají k získávání cenných dat, ale za správné nepovažujeme. Obzvlášť pak, pokud by s údaji nezacházeli podle zákonných nařízení.

Chodíte rádi do Albertu? A využíváte jeho věrnostní aplikaci?

Diskuze Vstoupit do diskuze
112 lidí právě čte
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články