Kaufland rozjel parádní akci, která potrvá jen do 13. března. Češi můžou nově díky nákupům získat novou Škodu Octavii

Nákupy ve slevách a nejrůznějších akcích Čechy baví. Obchodní řetězce nám je navíc nabízejí ve velkém.

i Zdroj fotografie: Bialo-zielony / Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Na Událostech247 jsme psali také o tom, že se zde rozmáhají diskontní obchody se širokým sortimentem za nízké ceny. Například Action, o kterém jsme nedávno psali, otevřel v Česku svou již 77. prodejnu a další budou přibývat. Stejné oblibě se těší i diskontní řetězec MERE, který nabízí levné potraviny i drogerii.

S Kaufland Card můžete vyhrát škodovku

Parádní akci pro své zákazníky připravil také obchodní řetězec Kaufland. Letos totiž slaví páté výročí od spuštění věrnostního programu Kaufland Card. Do tohoto programu se zaregistrovalo okolo tří milionů zákazníků. Aktivně ho využívá více než polovina z nich, jak redakce Událostí247 dohledala v tiskové zprávě Kauflandu. V rámci kampaně řetězec také uvedl tři nové reklamní spoty.

Češi berou nový obchodní řetězec útokem. Jídlo je tu za pakatel. Většinu ostatního zboží pořídíte za 50 Kč

iZdroj fotografie: Packa / Creative Commons / CC-BY-SA
Zmíněná akce potrvá už jen do 13. března

Redakce Událostí247 pro vás jeden dohledala, abyste se mohli sami přesvědčit o tom, jak je jednoduché věrnostní program používat. Reklama to ukazuje na příkladu běžných rodinných situací. To však zdaleka není všechno. Obchodní řetězec má pro věrné zákazníky připravené speciální slevy, výhodné partnerské nabídky, a dokonce i soutěž o rodinná auta. Až do 13. března totiž mohou zákazníci hrát o pět automobilů Škoda Octavia Combi.

Někteří Češi mají přes 30 věrnostních programů

Věrnostních programů, které Češi využívají, v roce 2024 opět přibylo. Jak redakce Událostí247 zjistila z průzkumu společnosti Incomind, v průměru jsou Češi osobně zaregistrováni už do 14 věrnostních programů. Další používají s využitím registrace svých rodinných příslušníků nebo známých. Šest procent lidí se zaregistrovalo dokonce do 30 a více věrnostních programů. Důvod je jasný: snaha co nejvíce ušetřit. Pouze 3 procenta Čechů věrnostní programy zcela odmítají. 

Lidl rozjel obří slevy na zboží, které si kupuje čas od času každý. Lidé se už hrnou do obchodů

iZdroj fotografie: Lars Plougmann / Creative Commons / CC-BY-SA
Věrnostní programy jsou v Česku očividně velmi oblíbené

Nejvíce jsou využívány výhody věrnostního programu u nákupů potravin, je to až 75 procent. Následuje nákup léků a drogerie. Nejkladnější postoj k věrnostním programům mají mladí do 30 let. Současně ovšem pouze dvě pětiny Čechů uvádějí, že mají dobrý přehled o výhodách, které jejich věrnostní programy poskytují. „Mám asi pět takových aplikací a stejně nevyužívam všechny. Ušetřit se tak ale dá, často i stovky korun,“ popsala Událostem247 paní Eva K. z Brna.

Využíváte slev a různých akčních nabídek v obchodech?

Diskuze Vstoupit do diskuze
62 lidí právě čte
Daniela Beránková
Autor článku

Daniela Beránková

S praxí z oblasti médií mám letitou zkušenost, především v menších městských periodických časopisech. Editaci textů se věnuji přes deset let. Nyní své znalosti a zkušenosti uplatňuji na Událostech247.

Zobrazit další články