Nemáte doma oblíbenou pomůcku z řetězce IKEA? Okamžitě se jí zbavte, byla oficiálně označená za nebezpečnou

Nemáte náhodou doma tuto oblíbenou kuchyňskou pomůcku z IKEA? Pokud ano, raději ji vraťte co nejrychleji na nejbližší pobočku.

i Zdroj fotografie: Helge V. Keitel/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

IKEA patří mezi nejoblíbenější řetězce s domácími potřebami a nábytkem u nás, ale ani ona se bohužel nedokáže vyhnout problémům. Své produkty nabízí za přijatelné ceny, perfektně se hodí do každé domácnosti, ale občas nejsou tak kvalitní, jak by si spotřebitelé představovali. A bohužel, občas jsou i nebezpečné. Jak redakce Událostí247 informovala, nedávno musela IKEA stáhnout z prodeje nebezpečnou špachtli, teď stahuje z prodeje další z kuchyňských pomůcek.

IKEA stahuje z prodeje lis na česnek

Společnost IKEA vyzývá na svých webových stránkách své zákazníky, aby okamžitě přestali používat konkrétní model lisu na česnek. Kvůli výrobní vadě totiž hrozí, že se z produktu mohou uvolnit malé kovové části, které by mohly skončit v jídle. Švédský řetězec zároveň informoval, že se lis bude stahovat z prodeje. Nejde přitom o první případ, který společnost letos řeší. Na začátku roku upozorňovala ČOI i na stažení světelného řetězu.

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastnit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

iZdroj fotografie: Kucmel007 / Creative Commons / CC BY-SA
IKEA stahuje z prodeje jeden ze svých výrobků

Problém se týká modelu 365+ VÄRDEFULL v černém provedení, nesoucího číslo artiklu 201.521.58 a kódy šarže od 2411 (RRTT) po 2522 (RRTT). Podle firmy byla závada odhalena při interním prověřování výrobku. Firma teď proto vyzývá všechny své zákazníky, kteří tento výrobek vlastní, aby se vyhnuli jeho používání.

Co dělat, pokud produkt máte doma

Pokud zmíněný produkt máte právě teď doma, raději byste ho měli nahradit za jiný. Lis na česnek s názvem VÄRDEFULL byste měli co nejdříve donést na nejbližší pobočku, kde by vám měla být i bez předložení účtenky vrácena plná částka, za kterou jste produkt koupili. Společnost se zároveň omlouvá všem zákazníkům za vzniklé nepříjemnosti.

iZdroj fotografie: Jluttine/ Creative Commons / CC-BY-SA
Závadný produkt byste měli vrátit na nejbližší pobočce IKEA

Zákazníci, kteří vlastní dotčený lis na česnek, by jej měli okamžitě přestat používat a měli by se obrátit na IKEA, která jim vrátí peníze v plné výši. Dále IKEA žádá zákazníky, aby o stažení výrobku informovali lidi ve svém okolí, zvláště pokud vědí, že stažený výrobek někomu darovali, nebo že si ho někdo zakoupil, nebo půjčil,“ uvádí IKEA na svých webových stránkách.

Máte doma některý ze zmíněných produktů?

Diskuze Vstoupit do diskuze
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články