Na náš trh přišel relativně nedávno, už teď ho ale značně ovládá. Oblíbený řetězec z Polska si v Česku získává stále více fanoušků.
Pokud Češi něco milují, jsou to diskontní obchody. Důkazem toho je skutečnost, že se jim u nás velmi daří, a to natolik, že velcí hráči u nás otevírají stále více prodejen. Například takový Action má u nás už více než 80 prodejen. A Pepco? To během dvanáctiletého působení na českém trhu jich stihlo otevřít už více než 200. Není tedy překvapením, že český trh je pro velké hráče velmi atraktivní a spotřebitelé se tak pravidelně mohou těšit na nové značky. Obzvlášť polský řetězec HalfPrice si v posledních měsících získává na stále větší oblibě.
HalfPrice patří mezi nejoblíbenější diskonty
V popředí zájmu u českých zákazníků aktuálně stojí polský diskontní řetězec HalfPrice. Obzvlášť velké oblibě se pak těší prodejna na Václavském náměstí. „Cítím se tu jak v Americe. Super kvalitní a originální sortiment. Šaty vždycky naprostá bomba, nikdo jiný je mít nebude, protože vždy mají jen pár kusů od každého stylu. Chodím sem na shopping therapy,“ píše jedna z uživatelek v recenzích prodejny HalfPrice na Václavském náměstí. Není ale rozhodně jediná, kdo si ji chválí.
„Obchodní dům na Václavském náměstí, kde se dá koupit jak oblečení, tak i spousta dalších doplňků různých značek za poloviční ceny, a to vše na jednom místě. Jsou tu i zkušební kabinky, takže se dá vše vyzkoušet na místě. Ve 3 patrech a v jednom podzemním si každý určitě vybere to své,“ píše další ze zákaznic v recenzích prodejny.
Lidé ho milují
Na rozdíl od některých konkurentů kombinuje HalfPrice nabídku oblečení se širokým sortimentem doplňků do domácnosti, cestovních zavazadel nebo interiérových dekorací. Díky tomu oslovuje nejen zájemce o módu, ale i ty, kteří hledají výhodné nákupy napříč kategoriemi. Zákazníky láká hlavně na výrazné slevy a značkové zboží.
Slevy se často pohybují mezi 70 a 90 procenty, což v praxi znamená, že zboží původně za 5 tisíc korun lze pořídit za zlomek původní ceny – například za pětistovku. Ačkoliv řetězec pochází z Polska, na českém trhu rychle roste a rozšiřuje svou síť. Jeho typickým znakem jsou rozsáhlé prodejní plochy, kde lidé často tráví desítky minut pečlivým výběrem. Z pohledu nákupního chování zaplnil HalfPrice mezeru na trhu, kterou si zákazníci velmi rychle osvojili.
Chodíte nakupovat do HalfPrice?

