Již zhruba za rok by se v Česku měly otevřít první pobočky tohoto známého německého řetězce.
Mohlo by se zdát, že český trh s obchody je již nasycený. A to nejen v oblasti potravinových řetězců, ale i dalších. V poslední době jsou čím dál oblíbenější diskontní řetězce, jako je Action, KiK, Pepco a další. Lidé je rádi navštěvují zejména díky širokému sortimentu zboží, a také díky nízkým cenám. A aktuálně se mohou těšit na dalšího hráče v této oblasti.
Příchod řetězce mohou lidé očekávat příští rok
Jedná se o obchody německého řetězce Woolworth. Jak píše web Seznam Zprávy, také ten bude zákazníky lákat na nízké ceny. Průměrná cena nabízených produktů se má pohybovat pod hranicí 3 eur, tedy asi 75 korun. Sortiment pak bude zahrnovat různé typy zboží, od oblečení a hraček přes dekorace a bytové doplňky až po kosmetiku a drogerii.
První prodejny tohoto německého řetězce by se pak Češi mohli dočkat již celkem brzy. Jak píše server TN, na tuzemský a slovenský trh by společnost ráda vstoupila do konce příštího roku. Dokládá to i fakt, že firma již uzavírá nájemní smlouvy na prostory, kde budou budoucí české prodejny sídlit.
Diskontním řetězcům přibyde i další konkurent
Woolworth není jediný zahraniční hráč, který chce české pole diskontních obchodů rozšířit. Jak již dříve psaly Události247, v blízké době sem plánuje expandovat také polský řetězec Dealz. I jeho sortiment lze označit jako diskontní. Kdy konkrétně se v tuzemsku jeho první obchody otevřou však zatím není jasné.
Mnozí lidé už se nových obchodů nemohou dočkat a je dost možné, že se u nich při prvním otevření budou stát fronty. A není se čemu divit. Jak totiž pro web Deník uvedl marketingový odborník Pavel Řehulka, nové příchody řetězců se obvykle nesou v duchu velkých akcí a slev, čehož spousta zákazníků s oblibou využívá.