Do Česka míří nový obchodní řetězec: Skoro vše bude ve slevě, Češi se těší jako malí. Budou se stát fronty

Již zhruba za rok by se v Česku měly otevřít první pobočky tohoto známého německého řetězce.

i Zdroj fotografie: Bill Nicholls/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Mohlo by se zdát, že český trh s obchody je již nasycený. A to nejen v oblasti potravinových řetězců, ale i dalších. V poslední době jsou čím dál oblíbenější diskontní řetězce, jako je Action, KiK, Pepco a další. Lidé je rádi navštěvují zejména díky širokému sortimentu zboží, a také díky nízkým cenám. A aktuálně se mohou těšit na dalšího hráče v této oblasti.  

Příchod řetězce mohou lidé očekávat příští rok

Jedná se o obchody německého řetězce Woolworth. Jak píše web Seznam Zprávy, také ten bude zákazníky lákat na nízké ceny. Průměrná cena nabízených produktů se má pohybovat pod hranicí 3 eur, tedy asi 75 korun. Sortiment pak bude zahrnovat různé typy zboží, od oblečení a hraček přes dekorace a bytové doplňky až po kosmetiku a drogerii.

V Česku se již brzy objeví nový řetězec. Zdejší obchody budou mít velkou konkurenci. Lidé už se nemohou dočkat

iZdroj fotografie: Secretlondon/ Creative Commons / CC-BY-SA
Obchodní řetězec Woolworth míří do Česka

První prodejny tohoto německého řetězce by se pak Češi mohli dočkat již celkem brzy. Jak píše server TN, na tuzemský a slovenský trh by společnost ráda vstoupila do konce příštího roku. Dokládá to i fakt, že firma již uzavírá nájemní smlouvy na prostory, kde budou budoucí české prodejny sídlit.

Diskontním řetězcům přibyde i další konkurent

Woolworth není jediný zahraniční hráč, který chce české pole diskontních obchodů rozšířit. Jak již dříve psaly Události247, v blízké době sem plánuje expandovat také polský řetězec Dealz. I jeho sortiment lze označit jako diskontní. Kdy konkrétně se v tuzemsku jeho první obchody otevřou však zatím není jasné.

V Česku budou už brzy nové obchody: Budou se tam stát fronty, lidé jsou už teď natěšeni. Ve slevě bude úplně všechno

iZdroj fotografie: Karol Szejner/ Creative Commons / CC-BY-SA
Na tuzemský trh míří i řetězec Dealz

Mnozí lidé už se nových obchodů nemohou dočkat a je dost možné, že se u nich při prvním otevření budou stát fronty. A není se čemu divit. Jak totiž pro web Deník uvedl marketingový odborník Pavel Řehulka, nové příchody řetězců se obvykle nesou v duchu velkých akcí a slev, čehož spousta zákazníků s oblibou využívá.

Nakupujete rádi v diskontních řetězcích?

Diskuze Vstoupit do diskuze
112 lidí právě čte
Aleš Peterka
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články