Populární národní značka hlásí svůj konec. Češi si musí zvyknout na nový název i vzhled prodejen

Češi si budou muset zvyknout na novou změnu. Oblíbená síť obchodů kompletně mění svůj vzhled i jméno.

i Zdroj fotografie: Policie ČR
                   

Lokální síť obchodů Starý Otec, známá svou nabídkou tradičních potravin, brzy zcela změní svůj vzhled i jméno. Prodejny postupně přejdou pod novou značku Kukkonia Shop, která představuje modernizaci spojenou se strategickým propojením obou značek. Češi, kteří mají rádi sortiment v obchodech Starý Otec, se tak budou muset připravit na změny, které se mohou týkat i jeho produktů. O změně informoval obchod na svých webových stránkách.

Oblíbený obchod hlásí změnu

První obchod s novým konceptem byl slavnostně otevřen 6. prosince v bratislavském nákupním centru Aupark. Staré prodejny, kterých je celkem 18, projdou kompletním rebrandingem. Změna identity sítě je výsledkem partnerství mezi Kukkonií a Starým Otcem, které sdílejí stejné hodnoty: důraz na kvalitu, čerstvost a podporu lokálních produktů.

Albert, Kaufland a Coop: Zákazníci obchodních řetězců jsou vzteky bez sebe. Zjistilo se, jak nás celou dobu obírají o peníze

iZdroj fotografie: Starý Otec

Starý Otec ve svém prohlášení prozradil, že vždy kladl důraz na kvalitu potravin bez zbytečných přísad. V nich tak zákazníci nenajdou například umělá sladidla nebo chemická barviva. Spolupráci, kterou navázal s Kukkonií, tak chce posunout standardy ještě o kousek dál, uvedl Ľuboš Mudrák, ředitel společnosti. Kukkonia Shop se zaměřuje na městský retail s nabídkou regionálních potravin vysoké kvality. Sortiment zahrnuje čerstvé maso z vlastních farem, mléčné výrobky, řemeslné pečivo, ovoce, zeleninu, těstoviny a mnoho dalšího.

Nové možnosti

Zákazníci teď v obchodech Starý Otec mohou nově posedět například na kávě. Oblíbený obchod ve spojení s Kukkonií chce zákazníkům přinést koncept, který ocení každý, kdo hledá nejen kvalitní potraviny, ale také jedinečný zážitek během nakupování. Produkty Kukkonia vycházejí z tradičních receptur a suroviny pocházejí přímo ze Žitného ostrova, známého jako „zlatá zahrada“ Slovenska.

Albert, Tesco a Košík: Nakoupili jste v zmíněných obchodech maso? Musíte ho okamžitě vyhodit, je velmi nebezpečné

iZdroj fotografie: Starý Otec

Nová značka staví na bohaté historii regionu. Název Kukkonia připomíná dávné tradice a místní příběhy, například zvuk „kuk-ko“, kterým obyvatelé varovali před nebezpečím. Tento odkaz propojuje minulost se současností a zdůrazňuje závazek značky k regionální produkci a udržitelnému rozvoji. Zároveň si lze název vyložit i tak, že Kukkonia varuje před nebezpečnými výrobky konkurence a zákazníkům tak nabízí své kvalitní kousky.

Máte rádi produkty Starého Otce?

Diskuze Vstoupit do diskuze
67 lidí právě čte
Daniel Procházka
Autor článku

Daniel Procházka

Nadšenec do politiky a kultury. Momentálně i redaktor pro Události247, díky kterým můžu své zájmy rozvíjet.

Zobrazit další články