Zákazníci supermarketů mohou díky jediné vychytávce ušetřit tisíce korun měsíčně. Už jste to zkoušeli?

Chcete během nakupování ve svém oblíbeném supermarketu ušetřit spoustu peněz? Dá se to, stačí splnit jen jedinou podmínku.

i Zdroj fotografie: David P Howard/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Žijeme v technologicky pokročilé době, kdy se do popředí dostává digitalizace. Dnes můžete mít své fyzické doklady nahrané ve státních aplikacích, letáky svých oblíbených obchodů najdete online a dokonce i účtenky dnes nemusíte dostávat ve fyzické podobě. Doba jde neustále dopředu a je na čase se jí přizpůsobit. To si dnes uvědomují i velké supermarkety, které se k tomu snaží dotlačit i své zákazníky. Na ty pak za odměnu čekají velké slevy, které jim mohou ušetřit tisíce korun měsíčně.

Supermarkety nabízejí výhodné slevy

V době rostoucích cen se stále více lidí snaží šetřit, kde se dá. A jednou z nejjednodušších cest, jak ulevit peněžence, je chytře sledovat akce a využívat nabídek, které obchody poskytují přímo svým zákazníkům. Takové akce najdeme častokrát buď online, nebo ještě v klasické letákové podobě. Věděli jste ale, že k některým akcím se klasičtí zákazníci nedostanou? Přitom stačí splnit jen jednu jednoduchou podmínku.

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastnit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

Český supermarket začal prodávat vše za polovinu. Lidé se jdou zbláznit, tohle tady chybělo. Za chvíli se začnou stát fronty

iZdroj fotografie: Bialo-zielony / Creative Commons / CC-BY-SA
Zákazníci v Lidlu i Kauflandu mohou získat exkluzivní slevy

Zatímco dříve hrály hlavní roli papírové letáky, dnes přichází na řadu digitální pohodlí. Pokud se zaregistrujete k odběru novinek od Lidlu, získáte pravidelný přehled o aktuálních slevách a akcích přímo do e-mailu. Navíc se tím automaticky zařadíte mezi tzv. Lidl Insidery, což znamená, že budete mít přístup nejen k běžným týdenním letákům, ale i ke speciálním kuponům a exkluzivním nabídkám, které nejsou veřejně dostupné. A aby toho nebylo málo, supermarket si pak zapamatuje položky, které nakupujete nejčastěji, a když budou ve slevě, hned vás na to upozorní.

Lidl pochopitelně není jediný, kdo podobný newsletter svým zákazníkům nabízí. Najdeme ho například i u obchodních řetězců, jako jsou například Kaufland nebo Albert. No a kdybyste náhodou newsletter nechtěli, pak můžete vyzkoušet například mobilní aplikace. Právě v nich se totiž pro uživatele schovávají slevy, ke kterým se běžní zákazníci bez aplikace nedostanou.

V aplikaci se to slevami jen hemží

No a pak tu máme právě zmíněné aplikace. Například Albert nabízí uživatelům své aplikace speciální slevy. Teď má například momentálně 15% slevu na BIO a Nature’s Promise. Uživatelům své aplikace pochopitelně pak nabízí i desítky dalších exkluzivních slev pouze pro ně, stejně tak i speciální kupony. V aplikaci Můj Albert navíc máte přesný přehled o tom, kolik utrácíte a šetříte. Za každý nákup získáváte speciální kredity, které si následně můžete proměnit zpět na peníze a ty následně využít při dalším nákupu, abyste ušetřili.

Jak supermarkety chrání zboží před zloději? Jde o důmyslný systém, o kterém mnoho Čechů nemá zdání

iZdroj fotografie: ŠJů/ Creative Commons / CC-BY-SA
Mít staženou aplikaci svého oblíbeného supermarketu se vyplatí

Mít aplikaci svého oblíbeného řetězce se v dnešní době opravdu vyplatí. Vždy díky ní budete mít po ruce aktuální leták, najdete v ní elektronické účtenky ze všech svých nákupů a dostanete se i k tisícům receptů. To vše díky jedinému kliknutí. Co je však nejpodstatnější, šetříte díky ní klidně i stovky korun během jediného nákupu, a pokud byste rádi ušetřili, pak je aplikace tou ideální volbou.

Používáte aplikaci svého oblíbeného řetězce?

Diskuze Vstoupit do diskuze
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články