Nákupní vozíky zákazníkům usnadňují převoz nakoupených potravin. Co se ale stane, když z obchodu náhle zmizí?
V jednom z obchodů řetězce Billa v Olomouci se rozhořčení zákazníci potýkají se změnou, která narušuje jejich nakupovací návyky. Bez varování byly totiž z prodejny odstraněny nákupní vozíky. O problému informovala TV Nova. To znamená, že zákazníci musí svůj nákup nést v menším košíku. Problémem ovšem je, že se do něj nemusí vejít jakýkoliv větší nákup. Změna komplikuje nákupy především starším lidem. Několik zákazníků se už proto se svými stížnostmi obrátilo na vedení firmy.
Kam zmizely?
Podle TV Nova byly ještě zhruba před třemi týdny vozíky na prodejně volně k použití. Jejich náhlé odstranění proto některé zákazníky zaskočilo. Jedna ze zákaznic televizi řekla, že jí vozík značně usnadňoval nakupování, protože si do něj mohla dát batoh a mít tak volné ruce na nákup zboží a držení peněženky. Podle prodavačky bylo rozhodnutí odstranit vozíky učiněno vedením firmy bez jakéhokoliv konkrétního důvodu. Vzápětí se začaly valit zmíněné stížnosti od zákazníků.
Podle zástupkyně společnosti Billa, Dany Bratánkové, vedení firmy rozhoduje, zda budou v prodejně k dispozici vozíky, košíky na kolečkách nebo příruční košíky na základě velikosti prodejny a průměrného objemu nákupu, informuje dále TV Nova. To také vysvětluje, proč byly v Olomouci nákupní vozíky nahrazeny košíky s uchy.
Nákupní košíky se vrátí zpátky
Někteří zákazníci, včetně paní Marie, kterou oslovila TV Nova, podali stížnost na vedení Billy. Zákaznice pro televizi popsala, jak ji šokovalo, když jí tamní prodavačka řekla, že vozíky byly odebrány na pokyn z ředitelství v Praze, a vyzvala ji, aby se stížností kontaktovala vedení firmy. Na celý případ se už vedení společnosti rozhodlo reagovat. Mluvčí společnosti pro TV Nova řekla, že nákupní vozíky budou na základě zákaznické zpětné vazby co nejdříve vráceny zpět do provozu.
Ačkoliv jde o ojedinělý případ, nic nebrání velkým obchodním řetězcům, aby tak učinili znovu. Pro lidi přitom může jít o velkou komplikaci a rozhodující faktor v tom, kde budou v budoucnu nakupovat. Olomoučtí zákazníci mají nicméně důvod k radosti, že se do zmíněné prodejny vrátí nákupní košíky zpátky.