Má umělá inteligence praktické využití pro průměrného podnikatele?

Umělá inteligence je nejnovější fenomén, který v posledních několika letech obsadil všechna média. Slyšíme o ní v rádiích, televizi, reklamách, čteme o ní v novinách, časopisech… Má vůbec nějaké praktické využití pro průměrného českého podnikatele, nebo se jedná jen o nafouknutou bublinu?

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Pomoc s prezentací firmy

Vlastníte obchodní firmu? Jste řemeslník? Živí vás logistika, ubytovací služby, tvorba grafiky nebo třeba finanční poradenství? Ať už se věnujete libovolnému odvětví, v dnešní době se neobejdete bez vlastní internetové prezentace. Zákazníci zkrátka hledají veškeré služby i zboží online.

A přesně v tomto ohledu vám pomůže umělá inteligence. Dokáže totiž uchopit úplně celý marketing a dát mu jasnou, stručnou a efektivní podobu. Napíše všechny texty na vaše webové stránky, vytvoří popisky produktů v e-shopu, vymyslí lákavé příspěvky na sociální sítě, a dokonce i pošle e-mail vašim zákazníkům. Stejně tak si poradí s překladem vašich stránek v případě, kdy působíte na několik různých trzích.

Díky těmto funkcím nemusíte složitě shánět živé odborníky (copywritery, překladatele…), takže ušetříte čas, nervy i své peníze.

Oblíbená aplikace

V současné době najdete na internetu desítky různých programů, které slibují perfektní texty za nízkou cenu. Jen málokterý z nich je však opravdu šikovný a nabízí profesionální šablony. Řada aplikací vám spíše uškodí a zhorší vaše umístění ve vyhledávačích.

Dobrým příkladem je třeba populární platforma Deeply, jež zvládá psát texty, generovat grafiku i překládat do/z více než 31 světových jazyků. To vše kliknutím myši.

Určitě si nenechte ujít několikadenní testovací demoverzi zcela zdarma. S její pomocí si vše vyzkoušíte a poté se rozhodnete, jestli máte zájem o plnou verzi.

Diskuze Vstoupit do diskuze
121 lidí právě čte
Autor článku

Marek

Zobrazit další články