Již brzy se množství obchodů v Česku rozšíří o další hráče. Řada z nich bude zákazníky lákat na výhodné ceny.
V poslední době Události247 psaly o několika obchodních řetězcích, které v Česku ve velkém zavírají obchody či zcela končí. Jednalo se například o prodejce s elekronikou Okay či módní řetězec Esprit. Zároveň se však Češi mohou těšit i na otevírání nových obchodů. Do Česka totiž expandují další řetězce. A mnohé z nich nabídnou skutečně lákavé ceny.
Obliba diskontních obchodů roste
Češi mají v posledních letech čím dál více v oblibě obchody s diskontním sortimentem, který se prodává za velmi nízké ceny. Příkladem je řetězec Action, který v Česku neustále otevírá nové pobočky. Jak již dříve psaly Události247, mnohé produkty se zde prodávají za ceny do 25 korun. Daří se zde také polskému řetězci HalfPrice. Ten dokonce v Praze otevřel svou největší pobočku ve střední Evropě.
Již brzy by se pak nabídka obchodů s levným zbožím měla rozrůst o prodejny Delaz. Jak již dříve informoval web TN, také tento polský řetězec plánuje na český trh expandovat. K dostání zde bude různorodé zboží, od potravin přes domácí potřeby až po dekorace, hračky či kosmetiku.
Do Česka míří i další značky
Konkrétně se sem chystá německý diskontní řetězec Woolworth. Jak píše web Deník, prvních obchodů by se čeští zákazníci mohli dočkat již v příštím roce. Jeho doménou je především prodej levného oblečení, doplňků a domácích potřeb. Je tak evidentní, že již zavedeným řetězcům jako je Pepco, Kik či již zmíněný Action tak brzy vyroste další konkurence.
A pak je tu ještě jedna německá značka, která se na tuzemský trh chystá. Jedná se o síť drogerií Müller. Ta nejprve plánuje otevřít svou pobočku na Slovensku, k čemuž by mělo dojít v příštím roce. Následující kroky by pak měly směřovat do Česka, dodává server Deník. Na rozdíl od výše zmíněných řetězců však Müller bude o zákazníky bojovat spíše s dalšími drogeriemi, jako je například dm či Teta.