Pokud patříte mezi pravidelné zákazníky obchodu Pepco, pak doma možná máte vadný produkt, který může uškodit vašemu zdraví.
Pepco patří mezi jedny z nejpopulárnějších obchodních řetězců v České republice, a to zejména díky svým nízkým cenám, které zákazníkům dávají pocit dostupnosti i v době rostoucích životních nákladů. Obecně fungují diskontní obchody v Česku na jedničku a těší se velké popularitě. Například Action v Česku otevřel už přes 80 prodejen a rozhodně v tom hodlá pokračovat. Levné zboží však většinou nebývá tak kvalitní, což může způsobit řadu problémů. Své o tom ví i diskontní řetězec Pepco.
Pepco má problém
Pepco patří mezi nejoblíbenější diskontní obchody u nás. Co se mu nedá odepřít, je schopnost vyrobit své vlastní produkty, nabídnout je za opravdu nízké ceny a ještě na nich vydělat. Má to však háček – některé produkty nedosahují dostatečných kvalit a musí tak být z prodeje kvůli bezpečnosti staženy.
Jedním z aktuálních případů je stažení oblíbených razítek Art&Craft s označením PLU 607141 a číslem šarže 202403. Podle výsledků testů tento výrobek překročil povolené limity obsahu ftalátů, což je v rozporu s nařízením REACH (nařízení Evropského parlamentu a Rady ES č. 1907/2006) o bezpečnosti chemikálií. O nebezpečném výrobku informoval sám obchodní řetězec Pepco na svých webových stránkách.
Co se zbožím dělat
Zákazníci, kteří si tato razítka zakoupili, mohou produkt vrátit v kterékoliv prodejně Pepco, přičemž není nutné předkládat účtenku. Obchod jim následně vrátí plnou částku. Je však smutné, že se někteří zákazníci musí vydat na prodejnu a projít celým procesem vrácení zboží. Jak je možné, že se na trh dostane výrobek, který je vadný? Proč nebyl před uvedením na trh řádně a důkladně testován? To jsou otázky, které zajímají spoustu zákazníků.
Podobné incidenty přitom nejsou pro Pepco v poslední době ničím výjimečným. Kromě problémů s kvalitou zboží čelí firma i poklesu úspěchů na některých zahraničních trzích. I když si v České republice stále drží silnou pozici, objevují se spekulace, že kvůli zhoršující se finanční situaci tlačí na další úspory při výrobě. To by mohlo vést k dalším komplikacím, které mohou ovlivnit důvěru zákazníků.