Nová streamovací platforma Oneplay musí čelit nepříjemné kritice. Diváci si stěžují na technické problémy a drahé tarify.
Ohledně spuštění nové platformy Oneplay, která spojuje populární služby O2 TV a Voyo, vás redakce Událostí247 informovala již několikrát. Spuštění bylo plánováno na 10. března a mnozí byli nadšeni z toho, co vše na ně čeká. Nadšení však opadlo v momentě, kdy se diváci dozvěděli, že většina tarifů Oneplay nenabízí možnost sledování vysílání na více než jednom zařízení současně. To však není jediný problém, který diváky trápí, a Oneplay se tak setkává spíše s negativními ohlasy.
Oneplay sklízí kritiku
Před pár dny, konkrétně 10. března, došlo ke sloučení dvou populárních platforem – Voyo a O2 TV – pod jednotnou značku Oneplay. Tato novinka se však u zákazníků nesetkala s nadšením. Nejčastější výtky směřují k vyšším cenám tarifů a omezenému počtu zařízení, na kterých lze službu využívat. Jediný tarif, který nabízí možnost sledovat vysílání na více zařízeních, je bohužel ten nejdražší, který vyjde na neuvěřitelných 799 Kč. Kromě toho všem divákům Voya bude od dubna účtováno o 40 Kč více a za základní tarif budou platit celkem 199 Kč.
Nový tarif Extra Sport vyjde na 599 Kč měsíčně, což je o 50 Kč více než dřívější stříbrný balíček od O2 TV. Mnozí jsou však s tímto tarifem nespokojeni, protože nabízí převážně výběr pořadů, které nemají se sportem nic společného. Zákazníci, kteří si tarif platí, tak mají pocit, že cenu určuje právě onen obsah, který přitom vůbec nevyhledávají. Dalším problémem jsou pak technické potíže, kterým diváci musí stále častěji čelit.
„Jaké překvapení, že je večer a opět jen hláška – Omlouváme se, ale naše služby jsou momentálně nedostupné.‘“ píše pod příspěvkem na facebookové stránce Oneplay jedna z divaček Tereza N. „Bohužel Oneplay nefunguje, takže je tato zpráva bezpředmětná,” komentuje další z uživatelů Jiří P., který reagoval na příspěvek týkající se pořadu Survivor. Takových reakcí lze najít desítky.
Diváci jsou nespokojeni
Jak jsme již zmínili, nejvýraznějším problémem jsou samotné tarify a limitovaný počet zařízení, na kterém lze službu sledovat. Pokud chce uživatel sledovat obsah na více obrazovkách, musí si připlatit 99 Kč měsíčně za rozšíření na více zařízení. Za klasický tarif pak člověk zaplatí 298 Kč měsíčně. Dalším velkým problémem je nulová personalizace, jelikož si Oneplay nedokáže zapamatovat uživatelské preference.
„Z Oneplay se stal absolutně nepřehledný web. Nikde nevidím svoje sledované seriály, na hlavní straně mi pořád skáče ta vaše televize, o kterou jsem se neprosil. Voyo mělo svoje mouchy a občasné výpadky, ale ve srovnání s tímhle? To byla zlatá aplikace. V čem je vlastně Oneplay tak unikátní, že neběží na starších TV? Možná byste měli přemýšlet o nějaké personalizaci. Tímto stylem to dlouho platit nebudu,” napsal pod nedávný facebookový příspěvek Oneplay divák Lukáš L.
Na konci minulého roku mělo Voyo přibližně 950 tisíc předplatitelů v Česku a na Slovensku. O2 TV se pohybovalo těsně pod hranicí 900 tisíc uživatelů. Jak se tato čísla v budoucnu budou měnit u Oneplay, ukážou až následující měsíce. Zatím to však podle reakcí diváků nevypadá příliš dobře. Kdo ví, třeba si ale časem zvyknou.
Co na novou službu Oneplay říkáte?


