Lidl sklízí v posledních týdnech od svých zákazníků kritiku. Nelíbí se jim chování některých zaměstnanců

I když Lidl patří mezi nejoblíbenější supermarkety u nás, kritice se bohužel nevyhne. V poslední době si zákazníci stěžují především na chování zaměstnanců.

i Zdroj fotografie: DMCGN/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Lidl patří v Česku mezi naprostou špičku v obchodních řetězcích, a to nejen u zákazníků, ale také u zaměstnanců. Kromě kvalitního zboží také nabízí velké finanční odměny pro ty, kteří se u něj rozhodnou pracovat. Poslední roky se tak těší velmi velké oblibě, což dokazují i některé rekordy, o kterých vás v nedávné době redakce Událostí247 informovala. Potraviny totiž prodává jako na běžícím páse a jen minulý rok zvýšil například prodej mraženého ovoce a zeleniny o neuvěřitelných 18 %. I přesto se však nevyhnul kritice.

Lidl sklízí kritiku

Lidl otevřel své první prodejny v Česku už v roce 2003 a od té doby sklízí jeden úspěch za druhým. Velmi si ho pochvalují nejen zákazníci, ale také zaměstnanci, kteří si měsíčně mohou v Lidlu vydělat nejméně 32 000 Kč hrubého. Možná proto se už počtvrté stal Lidl jedním z nejlepších zaměstnavatelů v Česku, když získal prestižní ocenění Top Employer. Zákazníci si navíc neustále pochvalují jeho potraviny, které jsou cenově dostupné a navíc velmi kvalitní. Co však mnohým začalo v poslední době vadit, je ale přístup některých zaměstnanců a jejich chování.

Soutěž o pobyt v lázních s all-inclusive

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

Chodíte nakupovat do Lidlu? Zjistilo se, jak nás tam na jediném nákupu připravují o obrovské sumy peněz. Sotva si toho všimnete

iZdroj fotografie: DMCGN/ Creative Commons / CC-BY-SA
Lidl se v poslední době setkává s velkou kritikou

Není to tak dávno, co vás redakce Událostí247 informovala o tom, že Lidl zkouší nový systém fungování. V případě, že je v prodejně málo lidí, uzavře Lidl své pokladny a následně zákazníky odkáže na samoobslužné pokladny. To bylo prvním rozhodnutím, kterým si to Lidl u svých zákazníků pokazil. Kromě toho začalo zákazníkům vadit chování některých zaměstnanců. Lidem se totiž nelíbí jejich komunikace přes vysílačku.

Během nakupování v Lidlu mi často přijde, že jsem se objevila na nějakém online meetingu, kde spolu volá 10 různých zaměstnanců a já je během toho vyrušuju. Stojím u regálu, vybírám si zboží a vedle mě skládá zaměstnankyně zboží a pořád něco nahlas povídá do toho svého sluchátka. Vůbec jí přitom nevadí, že je hlasitá a ruší zákazníky při nákupech,“ řekla Událostem247 jedna ze zákaznic, Petra H. z Pelhřimově. Není přitom jediná, komu tento přístup vadí.

Komunikace jako problém

Poté, co nám napsala naše čtenářka Petra H. svůj názor na Lidl, jsme se ze zvědavosti podívali na recenze zmíněné prodejny v Pelhřimově a zjistili jsme, že stejného názoru je i jiná zákaznice. „Už nikdy nepůjdu nakoupit do Lidlu v Pelhřimově. Zaměstnanci mají mezi sebou komunikační systém, který mají napíchnutý v uchu, a pak se k zákazníkům chovají tak, že ani prodavačka u pokladny nepozdraví a na otázky zákazníků neodpovídá. Takže jenom něco říká, ale ne vám,“ napsala zákaznice Markéta P.

Lidl musel z obchodů okamžitě stáhnout tuhle potravinu. Miluje ji téměř každý Čech, zjistily se o ní ale ošklivé věci

iZdroj fotografie: Kirk/ Creative Commons / CC-BY-SA
Zákazníkům se nelíbí chování některých zaměstnanců

Nutno však podotknout, že pokud je komunikace mezi zaměstnanci Lidlu skutečně důležitá, není jim co vyčítat. Takový zaměstnanec Lidlu pracuje většinou i více než 40 hodin týdně a z vlastní zkušenosti, kdy jsem v mládí brigádničil v jiném supermarketu, mohu říct, že je to opravdu náročná práce. Objevují se samozřejmě i případy, kdy za nepříjemné situace mohou sami zákazníci. Spory mezi nakupujícími nejsou výjimkou a občas dochází i ke konfliktům.

Chodíte nakupovat do Lidlu?

Diskuze Vstoupit do diskuze
114 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Procházka

Nadšenec do politiky a kultury. Momentálně i redaktor pro Události247, díky kterým můžu své zájmy rozvíjet.

Zobrazit další články