Do Česka by už brzy mohl dorazit nový řetězec, který nabídne tisíce kvalitních produktů za neuvěřitelně nízké ceny.
V posledních letech se zdá, jako by se se zahraničními řetězci roztrhl pytel. Nechápejte nás špatně, na našem trhu se jim skvěle daří a zákazníci jsou velmi spokojeni. Důkazem toho je například řetězec Action. Ten otevírá jednu prodejnu za druhou a, jak již redakce Událostí247 zmiňovala, brzy jich bude mít přes osmdesát. To je celkem solidní počet, na to, že u nás působí pouze od roku 2020. Právě jeho výsledky pak motivují další diskontní řetězce, aby vstoupily na náš trh, a tak se již brzy dočkáme nových obchodů.
V Česku otevře Müller
O tom, že jsou spotřebitelé v Česku nespokojeni s maloobchodním trhem, se asi nemusíme bavit. Mnozí si stěžují na ceny produktů a potravin, další zase na jejich kvalitu. A ono je to správně. Není přece možné, aby stejný obchod v Německu měl mnohem kvalitnější produkty a také širší nabídku. To se ale v budoucnu může změnit, a to především díky příchodu nových značek, které do Česka mohou přinést potřebné oživení.
Po oznámené expanzi diskontního řetězce Woolworth se nyní přidává i známý německý řetězec Müller. I když na první pohled může připomínat klasickou drogerii, jako je například DM nebo Rossmann, ve skutečnosti jde o prodejce s mnohem širším záběrem. Müller obvykle provozuje výrazně větší prodejny, často i vícepatrové, ve kterých najdete daleko víc než jen kosmetiku a čisticí prostředky. Nakoupíte zde potřeby pro domácnost, papírnictví, sortiment pro děti a také pestrý výběr potravin.
Řetězec Müller navíc existuje už od roku 1953, a tak je téměř jisté, že díky bohatým zkušenostem přesně ví, jak potěšit své zákazníky. K dnešnímu dni má hned v osmi evropských zemích více než 944 prodejen a brzy se rozšíří do další země – právě k nám.
Na co se můžeme těšit
Zkušenosti ze zemí, kde už řetězec Müller působí, například z Chorvatska, ukazují, že značka sází na jednotnou nabídku napříč trhy. Český zákazník se tak nebude muset spokojit s ořezanou verzí sortimentu – dostane stejnou kvalitu, na jakou jsou zvyklí i Němci. To platí i pro výrobky, které se běžně prodávají v drogeriích – například prací prášky nebo aviváže, které bývají v německých verzích výrazně účinnější než ty, které se prodávají v Česku.
„Müller známe z Německa a vzhledem k tomu, že tam máme rodinu, chodíme do něj nakupovat, řekla bych, pravidelně. Mají dobré ceny a obrovský výběr produktů, které jsou rozhodně kvalitnější, než máme u nás. Až otevře svou pobočku i v Česku, určitě do ní budeme často chodit,“ řekla Událostem247 Jaroslava K. z Varnsdorfu, která tak reagovala na jeden z našich starších článků právě o řetězci Müller.
Příchod řetězce Müller může být vítanou změnou pro každého, kdo už dávno ztratil chuť vybírat stále z téhož. Nový konkurent na scéně by mohl přinést nejen lepší ceny, ale hlavně vyšší kvalitu, rozmanitost a spotřebitelský zážitek, na který si Češi při zahraničních nákupech už dávno zvykli. Kdy však k otevření první prodejny Müller v Česku dojde, zatím není jasné.
Těšíte se na nový obchod Müller?


