Nový řetězec v Česku si získává na oblibě. Otevírá prodejnu za prodejnou, zboží má za poloviční ceny

Na náš trh přišel relativně nedávno, už teď ho ale značně ovládá. Oblíbený řetězec z Polska si v Česku získává stále více fanoušků.

i Zdroj fotografie: Martin Dvořák pro Události247
                   

Pokud Češi něco milují, jsou to diskontní obchody. Důkazem toho je skutečnost, že se jim u nás velmi daří, a to natolik, že velcí hráči u nás otevírají stále více prodejen. Například takový Action má u nás už více než 80 prodejen. A Pepco? To během dvanáctiletého působení na českém trhu jich stihlo otevřít už více než 200. Není tedy překvapením, že český trh je pro velké hráče velmi atraktivní a spotřebitelé se tak pravidelně mohou těšit na nové značky. Obzvlášť polský řetězec HalfPrice si v posledních měsících získává na stále větší oblibě.

HalfPrice patří mezi nejoblíbenější diskonty

V popředí zájmu u českých zákazníků aktuálně stojí polský diskontní řetězec HalfPrice. Obzvlášť velké oblibě se pak těší prodejna na Václavském náměstí. „Cítím se tu jak v Americe. Super kvalitní a originální sortiment. Šaty vždycky naprostá bomba, nikdo jiný je mít nebude, protože vždy mají jen pár kusů od každého stylu. Chodím sem na shopping therapy,“ píše jedna z uživatelek v recenzích prodejny HalfPrice na Václavském náměstí. Není ale rozhodně jediná, kdo si ji chválí.

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastnit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

iZdroj fotografie: WrS.tm.pl/ Creative Commons / CC-BY-SA
HalfPrice už patří v Česku mezi nejoblíbenější diskontní obchody

Obchodní dům na Václavském náměstí, kde se dá koupit jak oblečení, tak i spousta dalších doplňků různých značek za poloviční ceny, a to vše na jednom místě. Jsou tu i zkušební kabinky, takže se dá vše vyzkoušet na místě. Ve 3 patrech a v jednom podzemním si každý určitě vybere to své,“ píše další ze zákaznic v recenzích prodejny.

Lidé ho milují

Na rozdíl od některých konkurentů kombinuje HalfPrice nabídku oblečení se širokým sortimentem doplňků do domácnosti, cestovních zavazadel nebo interiérových dekorací. Díky tomu oslovuje nejen zájemce o módu, ale i ty, kteří hledají výhodné nákupy napříč kategoriemi. Zákazníky láká hlavně na výrazné slevy a značkové zboží.

iZdroj fotografie: Policie ČR
Diskontním obchodům jako HalfPrice se v Česku velmi daří

Slevy se často pohybují mezi 70 a 90 procenty, což v praxi znamená, že zboží původně za 5 tisíc korun lze pořídit za zlomek původní ceny – například za pětistovku. Ačkoliv řetězec pochází z Polska, na českém trhu rychle roste a rozšiřuje svou síť. Jeho typickým znakem jsou rozsáhlé prodejní plochy, kde lidé často tráví desítky minut pečlivým výběrem. Z pohledu nákupního chování zaplnil HalfPrice mezeru na trhu, kterou si zákazníci velmi rychle osvojili.

Chodíte nakupovat do HalfPrice?

Diskuze Vstoupit do diskuze
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články