Zákazníci řetězce KFC jsou znechuceni: Objevila se zde další plesnivá potravina
Chodíte se najíst do tohoto řetězce? Dejte si pozor na to, aby se před vás nedostaly závadné potraviny, děje se to v poslední době stále častěji.
Každý zákazník předpokládá, že potraviny, které si odnese domů z obchodu, budou nezávadné a splní očekávání ohledně kvality. Bohužel, jak se pravidelně přesvědčujeme, často dochází k přesnému opaku. Státní zemědělská a potravinářská inspekce pravidelně informuje o závadných potravinách, ale také o podnicích, které je prodávají a častokrát nedodržují hygienické předpisy. V posledních měsících se to týká fastfoodového řetězce KFC, který má na kontě další přešlap a zákazníci už ztrácejí trpělivost.
KFC má na kontě další problém
Kontrola Státní zemědělské a potravinářské inspekce odhalila v jedné z restaurací KFC na Karlovarsku závadné pečivo určené k výdeji zákazníkům. V provozovně v Jenišově inspektoři objevili muffiny s viditelnou plísní, které byly umístěny přímo na pultu. Podle mluvčího inspekce Pavla Kopřivy se jednalo o sedm připravených kusů, z nichž čtyři byly pokryty šedobílou plísní patrnou už při běžném pohledu. Do koše nakonec letěly všechny a provozovně v Jenišově momentálně hrozí vysoké sankce.
Na zjištění reagovala i společnost AmRest, která restaurace KFC v Česku provozuje. Firma se ke kontrolám vyjádřila v úterní tiskové zprávě. Prezident značky KFC ve společnosti AmRest Thomas Lacek v ní uvedl, že „jakékoli nedostatky v potravinových standardech jsou pro nás nepřijatelné, ale kontroly potvrzují, že naše systémy fungují dobře. Již jsme posílili naše postupy a budeme i nadále přijímat veškerá možná opatření k zajištění kvality potravin, které každoročně podáváme milionům českých zákazníků“. Jenže výše popsaný případ není v letošním roce ojedinělý.
V posledních měsících dochází k problémům stále častěji.
Jak již redakce Událostí247 popisovala, není to letos poprvé, co muselo KFC řešit problémy s nevyhovujícími potravinami. Kauza ohledně závadných potravin odstartovala v září letošního roku, kdy na ni upozornil novinář Jan Tuna. Nejdříve se jednalo o závažné porušení hygienických pravidel na pobočce v Liberci, jen o měsíc později se řešil problém v pobočce na pražských Dejvicích.
Přestože v posledním čtvrt roce dochází k problémům na pobočkách KFC pravidelně, společnost AmRest si stojí za tím, že systémy na pobočkách fungují dobře. „Jsme přesvědčeni, že naše provozy v Česku splňují naše globální standardy a chceme být transparentní a zodpovědní při plnění našeho slibu zákazníkům,“ uvedlo KFC ve svém prohlášení v listopadu.





