Lidl outlet zavírá v Česku. Od ledna už si lidé zlevněné výrobky nekoupí
Oblíbená prodejna Lidlu v Olomouci má před sebou poslední dny provozu. Poté si zde zákazníci již nenakoupí.
Obsah článku
Lidl patří mezi oblíbené řetězce mnoha Čechů. A kromě jiného je známý i svými inovativními nápady a novinkami. V nedávné době například redakce Událostí247 přinesla informace o testovacím provozu pojízdných prodejen, jež řetězec otevřel v Maďarsku. Kromě toho pak v posledních letech zaujaly i outletové obchody Lidlu, kde řetězec prodává zboží z minulých akcí a přebytků výrazně levněji. Jeden takový existuje i v Česku. Čekají ho ale velké změny.
Outletová prodejna skončí
Otevření prvního Lidlu outletu v Česku mělo velká očekávání. Poprvé zde řetězec s tímto konceptem přišel v roce 2023, kdy otevřel svou první výprodejovou prodejnu v pražských Štěrboholech. Už od prvních dnů bylo jasné, že poptávka mezi lidmi je vysoká – před obchodem se stály dlouhé fronty a o zlevněné zboží byl mimořádný zájem.
Pražané si však prodejny neužili dlouho. Letos v létě se prodejna přesunula do Olomouce, konkrétně do místního retail parku Park&Shop na Kafkově ulici. Ani zde však nevydržela dlouho. Jak redakce Událostí247 zjistila, zákazníci si zde budou moci nakoupit pouze do konce letošního roku. Poté se obchod uzavře. Lidem tak zbývá doslova už jen posledních pár dnů na to si zde nakoupit.
Co bude dál?
Lidl slibuje, že hledá novou lokalitu pro otevření svého outletu. Podle všeho je cílem přesouvat nabídku tohoto specifického sortimentu po republice a nabízet ji tak obyvatelům různých regionů. Kde to bude příště, je zatím otázka. Nová lokalita by měla být představena na jaře příštího roku.
Podle redakce Událostí247 by však stálo za zvážení místo přesouvání otevřít outletů více. Ačkoli v diskusích se objevují názory zákazníků, že zboží ne nekvalitní a outlet si neoblíbili, jiní o zlevněný sortiment mají podle všeho velký zájem a nakupují zde rádi. Neustálé stěhování sice budí pozornost, ale stabilní zázemí prodejny by podle nás mohlo přinést větší jistotu a trvalejší zájem zákazníků, kteří by se do prodejny naučili chodit.





