Inflace a drahota způsobily, že se většina Čechů snaží ušetřit kde se dá. Velmi oblíbené jsou slevové akce, kterých využívají ve velkém také senioři.
Obchody řetězce Lidl nedávno čelily obrovskému náporu zákazníků, kteří vzali prodejny brzy ráno útokem. Za vše mohla vajíčka za velmi výhodnou cenu. Psal o tom web CNN Prima News. V prodejnách se hned po otevření začaly tvořit dlouhé fronty. Na mnoha místech bylo vyprodáno už během několika minut, píše dále CNN Prima News.
Lidé šli především po slevách
Akční nabídka Lidlu se zaměřila na prodej potravin pro vánoční pečení. Hlavním inzerovaným tahákem byla hned na první stránce letáku vejce. Psal o tom web Fintag. Jedno plato o 30 kusech bylo k dostání za 99,90, tedy jedno vejce za 3,33 koruny. Na dračku šel taky rostlinný tuk na pečení, 250 gramů za 12,90 korun, nebo kypřící prášek do pečiva či vanilkový cukr vždy o šesti kusech za 12,90 korun, pokračuje web.
Koupit plato vajec za necelých sto korun se zákazníkům moc často nepoštěstí, píše dále Fintag. Proto se hned poté, co tato výhodná akce začala platit, v obchodech strhl zmatek. Zákazníci vzali pobočky útokem a plata s vejci brali prodavačkám pod rukama přímo z palet, které teprve rozbalovaly. Informoval o tom Orlický deník. Podotýká také, že většinu nakupujících tvořili důchodci.
Na ostatní už se nedostalo
I když měla být levná vejce k dostání několik dnů, zákazníci, kteří přišli později, je už nekoupili, píše FinTag. Jak dále píše FinTag, vysoké počty seniorů nejsou podle svědků v Lidlu v pondělí a ve čtvrtek ničím neobvyklým. Tyto dny jsou totiž nové slevové akce. Fronty důchodců, jak pro web potvrdila prodavačka řetězce, jsou běžné i těsně před otevřením. Na ostatní zákazníky se pak proto už akční zboží většinou nedostane.
„O produkty nabízené v rámci našich akcí bývá velký zájem,“ řekl Událostem247 mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. „Zvýšenou poptávku v poslední době registrujeme také u základních potravin. Jak inzerujeme i v našich letácích, daná akce platí do určitého data, nebo vyprodání. Naším cílem je zajistit dostatečné množství zboží. Akční nabídky však plánujeme s velkým časovým předstihem a v některých případech se bohužel může stát, že i tak dojde k rychlému vyprodání zásob. Tato situace nastala i během prodeje vajíček,“ vysvětlil Myler.