O značkách, které zamířily do České republiky a nabízejí opravdu výhodné ceny, informujeme na Událostech247 často.
Mezi velmi oblíbené obchody s levnějším zbožím patří například Pepco. Zákazníci tam najdou oblečení, hračky, ale i zboží do domácnosti. Například čajové svíčky, které zútulní každý prostor, tam byly k dostání jedna za pouhou jednu korunu. Levné jsou také obchody Action, které kromě výše uvedeného nabízejí třeba ještě drogerii nebo krmivo pro domácí mazlíčky.
Ve větších městech obchody nejsou
Tyto „levné“ obchody však mají docela velkou konkurenci. Nový obchodní řetězec přichází z Německa a jmenuje se Woolworth. Na trhu už více než 140 let a nabízí vše od oblečení, domácích potřeb až po hračky i potřeby pro mazlíčky. Většinu sortimentu tvoří vlastní značky, a to řetězci umožňuje držet své ceny opravdu nízko. „Já si tuto značku pamatuji ještě z doby před 30 lety, kdy jsem jezdila za tetou do Německa,“ řekla Událostem247 paní Jana H. z Brna.
Jenže paní Jana si v Brně ve Woolworthu nenakoupí. Strategie řetězce totiž spočívá v tom, že své prodejny soustředí do menších měst. Jak Události247 zjistily na jeho internetových stránkách, V Česku jsou otevřeny zatím tři prodejny, a to v Třebíči, Třinci a v Žatci. Od čtvrtka 17. června mohou ve Woolworthu nakupovat zákazníci v Otvicích a 24. června se otevře také v Jihlavě. Zboží je zde opravdu kvalitní, protože je dováženo přímo z Německa.
Otevřou se další desítky poboček
Pokud se sem vypravíte, koupit si můžete třeba dámské kalhoty za 300 korun, tričko za 60 a celý outfit doplníte teniskami za 180 korun. V letních dnech se budou hodit také brýle, za které zaplatíte 25 korun. Dětské tričko vás vyjde na 80 korun. Levné oblečení zde mají samozřejmě i pro pány. Do kuchyně se může hodit třeba sada kuchyňských nožů za 150 korun, nebo příbory, kus od 18 korun.
Maloobchodní trh v Česku je bohatý a o přední příčky bojuje několik společností. Kromě známé čtyřky, kam patří Tesco, Billa, Kaufland a Lidl, působí na českém maloobchodním trhu i další řetězce, které mají silné slovo. Například Albert nebo Penny, jak vyplývá z analýzy firmy Finsat. To jsou ovšem potravinářské řetězce. Action má v Česku přes 70 prodejen a Pepco více než 200. Woolworth chce do června 2026 otevřít 20 poboček v Česku a na Slovensku.
Byli jste už ve Woolworthu?


