Pepco má problém: Museli z prodeje urychleně stáhnout oblíbené zboží. Je totiž zdraví nebezpečné
Pokud patříte mezi pravidelné zákazníky obchodu Pepco, pak doma možná máte vadný produkt, který může uškodit vašemu zdraví.

Obsah článku
Pepco patří mezi jedny z nejpopulárnějších obchodních řetězců v České republice, a to zejména díky svým nízkým cenám, které zákazníkům dávají pocit dostupnosti i v době rostoucích životních nákladů. Obecně fungují diskontní obchody v Česku na jedničku a těší se velké popularitě. Například Action v Česku otevřel už přes 80 prodejen a rozhodně v tom hodlá pokračovat. Levné zboží však většinou nebývá tak kvalitní, což může způsobit řadu problémů. Své o tom ví i diskontní řetězec Pepco.
Pepco má problém
Pepco patří mezi nejoblíbenější diskontní obchody u nás. Co se mu nedá odepřít, je schopnost vyrobit své vlastní produkty, nabídnout je za opravdu nízké ceny a ještě na nich vydělat. Má to však háček – některé produkty nedosahují dostatečných kvalit a musí tak být z prodeje kvůli bezpečnosti staženy.

Jedním z aktuálních případů je stažení oblíbených razítek Art&Craft s označením PLU 607141 a číslem šarže 202403. Podle výsledků testů tento výrobek překročil povolené limity obsahu ftalátů, což je v rozporu s nařízením REACH (nařízení Evropského parlamentu a Rady ES č. 1907/2006) o bezpečnosti chemikálií. O nebezpečném výrobku informoval sám obchodní řetězec Pepco na svých webových stránkách.
Co se zbožím dělat
Zákazníci, kteří si tato razítka zakoupili, mohou produkt vrátit v kterékoliv prodejně Pepco, přičemž není nutné předkládat účtenku. Obchod jim následně vrátí plnou částku. Je však smutné, že se někteří zákazníci musí vydat na prodejnu a projít celým procesem vrácení zboží. Jak je možné, že se na trh dostane výrobek, který je vadný? Proč nebyl před uvedením na trh řádně a důkladně testován? To jsou otázky, které zajímají spoustu zákazníků.

Podobné incidenty přitom nejsou pro Pepco v poslední době ničím výjimečným. Kromě problémů s kvalitou zboží čelí firma i poklesu úspěchů na některých zahraničních trzích. I když si v České republice stále drží silnou pozici, objevují se spekulace, že kvůli zhoršující se finanční situaci tlačí na další úspory při výrobě. To by mohlo vést k dalším komplikacím, které mohou ovlivnit důvěru zákazníků.