Nový obchodní řetězec v Česku. Zákazníci se mohou těšit na levné zboží, zaměstnanci na plat 150 000 Kč

Do Česka dorazí nový obchodní řetězec, který nabídne široký sortiment za opravdu příznivé ceny. Na co se můžeme těšit?

i Zdroj fotografie: Realeklas / Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Na český trh míří nový hráč z Německa, který slibuje nejen široký sortiment kvalitního zboží za dostupné ceny, ale také atraktivní podmínky pro své budoucí zaměstnance. Německý řetězec Müller, známý zejména prodejem drogistických výrobků, parfémů, hraček a dalších produktů, plánuje expanzi do České republiky. Informoval o tom web iDnes. První kroky přitom podnikl na Slovensku už minulý rok, kde již zahájil nábor pracovníků a nyní připravuje otevření prvních prodejen.

Nový obchodní řetězec

Německá firma Müller má rozhodně co nabídnout, a to nejen zákazníkům, ale také zaměstnancům. Budoucím prodavačům a prodavačkám nabízí plat až 40 tisíc měsíčně, manažerům dokonce až 150 tisíc korun. Mluví se dokonce o benefitech ve formě pracovního telefonu, počítače či dokonce firemního automobilu.

V Česku se otevře nový řetězec: Češi se mají na co těšit, zaměstnanci dostanou až 150 000 Kč měsíčně

iZdroj fotografie: PantheraLeo1359531/ Creative Commons / CC-BY-SA
Müller expanduje na Slovensko, v hledáčku má ale i Česko

Müller, založený v roce 1953 v německém Ulmu, je dnes jedním z lídrů evropského maloobchodu. S více než 900 prodejnami působí ve státech jako Německo, Rakousko, Švýcarsko, Maďarsko, Španělsko a Chorvatsko. Jeho nabídka zahrnuje přibližně 190 tisíc produktů, včetně kosmetiky, drogerie, hraček, knih, multimédií a módních doplňků.

Kdy se ho dočkáme

Expanze do České republiky bude pro Müller náročným úkolem, protože zde již působí zavedení hráči jako DM drogerie, Rossmann a Teta. Navíc nedávný vstup polského řetězce Hebe konkurenční tlak ještě zvýšil. Přesto má Müller šanci uspět díky své strategii zaměřené na kombinaci kvality a cenové dostupnosti.

40% sleva na potraviny: Známý obchodní řetězec začal Čechům nabízet věci za hubičku. Pospěšte si, kdo dřív přijde, ten dřív bere

iZdroj fotografie: Triplec85/ Creative Commons / CC-BY-SA
I přes konkurenci jako DM nebo Teta by mohl Müller v Česku uspět

Podobně jako řetězec Primark nebo Action by mohl zaujmout české zákazníky nabídkou atraktivních produktů za výhodné ceny, pokud správně zvolí umístění prodejen a marketingovou strategii. Müller staví na úspěších v zahraničí, kde se dokázal přizpůsobit lokálním potřebám a požadavkům zákazníků. Tato flexibilita by mu mohla pomoci uspět i v České republice. Zatím však bohužel není jisté přesné datum, kdy k otevření první prodejny v Česku dojde.

Těšíte se na obchodní řetězec Müller?

Diskuze Vstoupit do diskuze
115 lidí právě čte
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články