Lidl začal prodávat šunku s neobvyklým tvarem, který je přizpůsoben rozměrům rohlíku. U zákazníků tento nápad vyvolal smíšené emoce.
Redakce Událostí247 vám nedávno přinesla informace o potravinách, které se v Lidlu těší veliké oblibě. Jedná se především o mražené ovoce a zeleninu, které si zákazníci v posledních letech kupují doslova po tunách. Jen v Maďarsku se jich prodalo okolo 14 tun a zájem o tyto mražené produkty neustále roste. Jen za posledních 5 let se jejich prodej zvedl o 35 %. Teď má Lidl v rukávu další trumf, který by se brzy mohl stát velmi populárním. Jedná se totiž o šunku na rohlík.
Šunka na rohlík
Obchodní řetězec Lidl přišel s netradičním masným výrobkem – speciálně tvarovanou šunkou na rohlík. Ta si své jméno získala díky tomu, že svým tvarem sedí právě na zmíněný kousek pečiva. Jak redakce Událostí247 zjistila, tato novinka, prodávaná pod značkou Pikok, má ušetřit čas a zbavit rodiče starostí s překrajováním plátků. Výrobu šunky na rohlík zajišťuje společnost MP Krásno z Valašského Meziříčí.
Pokud existuje druh školní svačiny, který by se dal označit až dokonce za ikonický, pak je to právě rohlík se šunkou. Právě kvůli tomu byla šunka od značky Pikok záměrně upravena tak, aby její rozměry odpovídaly velikosti rohlíku. Výhodou má údajně být to, že šunku už nemusíte překlápět, různě krájet či jakkoliv upravovat její tvar. „Naše nákupní oddělení přišlo s myšlenkou vytvořit produkt, který na trhu dosud chyběl. Cílem bylo nabídnout řešení, které bude praktické a zároveň inovativní,“ uvedla pro média mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.
Názory jsou různé
Na internetu se objevuje hned několik názorů, které se od sebe značně liší. Šunku na rohlík ocenili především rodiče, kteří jsou rádi, že jejich dítě už nebude muset krájet šunku tak, aby její rozměr odpovídal tvaru rohlíku. Jiní si však z tohoto nápadu dělají legraci a přijde jim jako naprosto zbytečný.
„To je možná to nejzbytečnější, co jsem kdy viděl. Nepřemýšlím nad tím, jaký tvar šunka má, prostě ji dám na rohlík a je to. Pokud jeden plátek nestačí, hodím na rohlík plátky dva, vyřešeno. Jsem zvědavý, jestli udělají i šunku pro rohlíky, které jsou zahnuté,“ řekl Událostem247 Patrik H. z Liberce. Srandu si z toho udělal i internetový prodejce potravin Rohlík.
Některé více než estetika trápí spíše složení produktu. Někteří zákazníci by totiž uvítali vyšší podíl masa nebo zařazení do prémiové řady s čistším složením bez přidaných látek. Lidl tuto šunku nabízí zatím pouze v jedné variantě s 80% obsahem vepřového masa. Jak se bude produkt prodávat, ukáže až čas.
Co na tento nápad říkáte?


