V Kauflandu jsou zbrusu nové obchody. Co nabízí a jak vypadají? Přinášíme odpověď
Na český trh dorazila nová gastronomická značka zaměřená na japonskou kuchyni. Své první pobočky otevřela v obchodech Kaufland.

Redakce Událostí247 v poslední době přinesla informace hned o několika příchodech gastronomických řetězců na český trh. Za všechny zmiňme třeba Popeys či Five Guys, který by měl svou první pobočku otevřít letos na podzim. Nově pak mohou Češi navštívit také pobočky oblíbeného zahraničního gastronomického řetězce zaměřeného na japonskou kuchyni. Jedná se o řetězec Sushi Circle a najít je lze ve vybraných obchodech Kauflandu.
Do Kauflandu na sushi
Řetězec Sushi Circle do Česka expandoval teprve letos na podzim, konkrétně 1. září, jak jsme zjistili na webu MediaGuru. Své první pobočky otevřel v prodejnách Kauflandu, konkrétně v těch nacházejících se v Praze-Michli a Praze-Jarově, jak redakce Událostí247 dále ověřila na českém webu Sushi Circle.

Jedná se o německý řetězec, který funguje v režimu fast foodu – v malých kioscích pracovníci lidem připraví objednaný pokrm, který si pak odnesou domů či kamkoli jinam. Jak již název napovídá, zaměření je jasné – lidé mohou očekávat japonskou kuchyni, tedy pokrmy jako sushi, poke bowls, nudlové i rýžové pokrmy a další asijské speciality.
Obliba asijské kuchyně v Česku roste
Zda Češi do Kauflandu na japonské pokrmy budou chodit a podniky Sushi Circle si oblíbí, se teprve ukáže. Podle redakce Událostí247 je však silný předpoklad, že minimálně u značné části lidí by si místo mohlo získat popularitu. Přístup Čechů k zahraničním kuchyním se podle našeho pozorování v posledních letech mění a lidé jsou čím dál otevřenější tomu zkoušet nové věci. A týká se to právě i asijské kuchyně.

Ostatně, dokládá to i loňský průzkum společnosti Lidl, o němž na svém webu informuje Česká tisková kancelář (ČTK). Podle něj 46 procent dotázaných lidí aktivně vyhledává a ochutnává nové pokrmy. Až 68 procent Čechů se pak alespoň jednoročně inspiruje právě japonskou kuchyní.