Netradiční styl tankování na čerpacích stanicích dokáže ušetřit nemále peníze. Metoda je jednoduchá

Ačkoliv vám zde popíšeme opravdu nezvyklý způsob tankování pohonných hmot, ve výsledku vám to na benzínce může ušetřit nějaké ty peníze.

i Zdroj fotografie: ČOI
                   

Ušetřit na nákladech na provoz auta není jednoduché. Pár metod ale existuje. Můžete si třeba vybírat levné benzínky. A spolu s nimi navíc správně tankovat. Mnozí by namítali, že na tankování pohonných hmot není nic složitého, prostě zasunu tankovací pistoli do nádrže, zaplatím a odjedu, co je na tom? Najde se ovšem pár triků, které vám ve výsledku dokážou ušetřit nemalé peníze.

Houpu s autem. Ušetřím

I když mohou některé metody na první pohled působit komicky, v praxi se opravdu osvědčují. Jak píše autor na webu Autozine, sám se několikrát setkal s tím, že se mu lidé na benzínce smáli kvůli jeho způsobu tankování. I přesto prý věděl, že mu taková metoda dokáže ušetřit slušné peníze.

Zaplatí stejné peníze, ale natankují více nafty či benzínu. Řidiči přišli na legální trik u čerpacích stanic

O tom, jak ušetřit na čerpacích stanicích jsme v minulosti psali i na Událostech247. Podle autora webu na Autozine je klíčem k ušetření narazit na mimořádně levnou benzínku. Takovou je často například tuzemská Tank ONO, Robin OIL a PapOil. Na takových benzínkách je prý nejlepší naplnit do nádrže co nejvíce paliva. Po plném natankování je prý důležité lehce rozhýbat auto tak, aby se dalo dotankovat ještě pár dalších litrů paliva. Toho se dá docílit za pomocí opření o karoserii a lehkého zatlačení do samotného vozidla.

Stačí přidat aditivum

Na závěr je prý podstatné pro maximální ušetření tankovací pistolí zaklepat, aby se z ní vypustily poslední kapky paliva. Zákazníci na ně koneckonců mají nárok, a i když jde o drobné, pro lidi, kteří často tankují a jezdí dlouhé vzdálenosti, to už ročně může udělat docela slušný rozdíl.

iZdroj fotografie: Rama / Creative Commons / CC-BY-SA
Na benzínkách se dá netradičním stylem tankování ušetřit

Na závěr k palivu v nádrži autor článku prý vždy přidává aditivum. Aditivum do nádrže prý vždy přidává první, až poté tankuje. Je to prý proto, aby se aditivum v nádrži řádně promíchalo. Ačkoliv u všech zmíněných způsobů šetření může jít o drobné, jak už bylo zmíněno, z celoročního hlediska můžou lidé těmito způsoby na benzínkách ušetřit nemalé peníze.

Využíváte některou ze zmíněných technik na čerpacích stanicích? Dejte nám vaše zkušenosti vědět dole v komentářích

Diskuze Vstoupit do diskuze
63 lidí právě čte
Martin Dvořák
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články