Známé obchodní řetězce právě rozjely monstrózní slevy: Ušetřit se dají tisíce Kč

Lidé mohou při nakupování ušetřit velké peníze. Stačí, když budou chytře využívat věrnostní programy, jež řetězce nabízí.

i Zdroj fotografie: Daniela Beránková
                   

Nejen slevy a akce, ale také věrnostní programy jsou oblíbeným způsobem obchodů, jak do svých prodejen přilákat více zákazníků. Ti, kdo jsou členy věrnostního klubu, mohou na nákupech ušetřit klidně i stovky či dokonce tisíce korun, tak lze vidět na příkladu Tesca, o němž psaly Události247. Podívejme se tedy na to, jaké možnosti české supermarkety aktuálně nabízí a kde lze nejvíce ušetřit.

Sbírání bodů i akční slevy

Jedním z řetězců, který věrnostní program hojně využívá a nedávno ho inovoval, je supermarket Globus. Zásadní novinkou je změna názvu. Jak píše web Kupi, z Globus Bonus se program přejmenoval na Můj Globus. A co na členy klubu čeká? Řetězec slibuje speciální slevy na vybrané produkty, personalizované slevové kupony nebo extra slevy za utracení určité finanční částky za měsíc.

Nakupujete v Bille? Provalilo se, jak se dají na nákupu ušetřit obrovské peníze. Udělejte to rychle

Dalším ze supermarketů, kde došlo v nedávné době ke změnám, je Billa. O jejím Billa klubu, jehož členové mohou využívat různé akční nabídky či slevy, psaly Události247 již dříve. Kromě nového vizuálního stylu a vylepšené mobilní aplikace je novinkou třeba také více možností, jak mohou lidé věrnostní body sbírat. Kromě nákupů to jsou rovněž třeba narozeniny zákazníků nebo různé svátky, například Valentýn.

Věrnostní programy mají i další řetězce

Nejen supermarkety zaměřené na prodej potravin využívají výhod věrnostních klubů. Speciální nabídky a slevy pro své věrné zákazníky mají třeba i řetězce prodávající oblečení a další produkty. Patří mezi ně i síť obchodů KiK, která svůj program spustila na konci loňského roku.

iZdroj fotografie: JiriMatejicek/ Creative Commons / CC-BY-SA
Řetězec Kik spustil svůj program myKiK loni 20. listopadu

Jak psal server Kupi, mezi lákadla, kterými chce řetězec zákazníky přitáhnut, patří například 20procentní sleva na 1 produkt, kterou lidé dostanou za každý 5. nákup v obchodě. Dále pak řetězec pro člen klubu pravidelně připravuje slevy ve výši 15 procent na vybrané zboží. A jako bonus – ti, kdo se do věrnostního klubu zaregistrují, budou si moci rezervovat produkty na prodejně nebo snadněji vyměnit již zakoupené zboží.

Jste členy věrnostních klubů některých řetězců? Napište nám své zkušenosti do komentářů

Diskuze Vstoupit do diskuze
63 lidí právě čte
Martin Dvořák
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články