Firma zásadně omezuje své působení ve světě. Nyní se bude zaměřovat jen na pár zemí v Americe či Asii.
Redakce Událostí247 přinesla v poslední době informace hned o několika odchodech známých značek. Za všechny zmiňme třeba postupný konec prodejen Electro World, jež se přeměňují na Datart. Aktuálně se pak čeští zákazníci musí smířit s tím, že končí další oblíbená značka. V obchodech po celé Evropě už si lidé nekoupí výrobky Tupperware.
Značka měla v Česku mnoho příznivců
Různé plastové nádoby a krabičky na skladování potravin má doma asi každý. A mnozí Češi nedají dopustit právě na ty od firmy Tupperware. V budoucnu si je však už nekoupí. Jak jsme zjistili z informací na zahraničním zpravodajském webu DirectSellingNews, značka oznámila konec svého působení v Evropě. K dostání tak její výrobky budou už jen v některých zemích na americkém a asijském kontinentu.
V Česku firmu zastupoval Vojtěch Zmrzlík, na jehož účtu na sociální síti Facebook redakce Událostí247 našla další, podrobnější informace. Kvůli neprodloužení licence potřebné pro prodej výrobků značka končí v celém regionu střední a východní Evropy. Do něj spadají země jako je Česko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko či pobaltské státy.
Firma se potýká s finančními potížemi
Podle zjištění redakce Událostí247 z webu zpravodajské agentury Reuters se problémy společnosti táhnou již delší dobu. V září loňského roku značka ve Spojených státech požádala o ochranu před bankrotem. Ačkoli dříve byla firma a její výrobky obrovsky populární, v posledních letech se evidentně potýkala se stále klesající poptávkou a rostoucí konkurencí, což pak mělo za důsledek prohlubování finančních ztrát.
Ačkoli mnozí jsou touto zprávou o konci Tupperware zaskočeni, dokazuje to, že nic netrvá věčně. I my si pamatujeme popularitu plastových krabiček od této firmy. V době jejího největšího úspěchu se zdálo, že značku nic nemůže potopit a obliba jejích výrobků tu bude navěky. Jak je ale vidět, i firmy s takto dlouhou a pevnou historií nemají v dnešním dynamickém světě nic jisté a to, že jeden den slaví úspěchy ještě neznamená, že tomu tak bude napořád.
Máte doma krabičky od této značky?


