Na české obrazovky se po 13 letech vrací legendární pořad. Kdo na něj kdysi nekoukal, jako by nebyl

Diváci v Česku mají velký důvod k radosti. Kdysi velmi oblíbený pořad se po dlouhých 13 letech vrací na české obrazovky.

i Zdroj fotografie: Pavlofox / Creative Commons / CC0
                   

Klasické televizní vysílání má v Česku stále spoustu fanoušků, avšak nutno podotknout, že mnozí z nich si v poslední době kvůli rozšířenému obsahu platí i streamovací služby. Redakce Událostí247 zjistila, že právě na ty v dnešní době kouká již přes 3 miliony Čechů. Jejich obliba ale v poslední době pokulhává, a to především kvůli téměř každoročnímu zdražování. Jen za Voyo letos zaplatí diváci o 40 Kč více, tedy 199 Kč. Někteří se proto vracejí ke klasickému vysílání, a na ty čeká letos návrat legendárního pořadu.

Legendární pořad se vrací

Máte občas pocit, že v televizi dávají pořád to samé dokola? Pak vás možná potěšíme – na české obrazovky se po dlouhých 13 letech vrací legendární pořad. Kdysi populární pořad Den D, kde podnikatelé představovali své nápady a ucházeli se o finanční podporu investorů, se v letech 2009 až 2012 těšil velké sledovanosti. Diváci ČT mohli sledovat, jak se odvážní podnikatelé snaží přesvědčit investory, aby podpořili jejich projekty vlastním kapitálem. Právě skutečnost, že šlo o reálné peníze, přidávala formátu na atraktivitě.

Česká televize chce po lidech stále více peněz. Tentokrát budou platit za vysílání všichni, co používají elektřinu

iZdroj fotografie: Ben Skála / Creative Commons / CC-BY-SA
Den D vysílala od roku 2009 do roku 2012 Česká televize

Ve své době byl velmi oblíbený a i dnes ho uživatelé Československé filmové databáze hodnotí velmi pozitivně – získal si krásných 75 %. „Zajímavé nápady, obdivuhodné intuitivní jednání a pozoruhodné ekonomické postřehy, to je asi to, co dělá tento pořad tak poutavým. Jednotliví investoři jsou sympatičtí (některý více, jiný méně) a jejich peníze se nebojí z kapsy vykutálet. Den D je podle mého velmi zdařilý počin,“ hodnotí jeden z diváků, který vystupuje pod přezdívkou cheyene.

Nový název, nová stanice

Legendární pořad z roku 2012 se po dlouhých 13 letech vrací na české obrazovky. Tentokrát však ne pod jménem Den D, ale pod novým názvem Jáma lvová. Kromě názvu mění i stanici, tentokrát se bude vysílat na TV Nova. Ta už spustila i casting a do pořadu se může přihlásit každý, kdo má perfektní nápad na podnikání a potřebuje získat finanční podporu na rozjezd projektu.

V Česku začala vysílat nová televize. Ostatní zaběhlé klasiky se jí nemohou vyrovnat

iZdroj fotografie: Depositphotos
Staronový pořad Jáma Lvová se bude vysílat na televizi Nova

Formát pořadu vychází ze stejné zahraniční licence a jeho princip zůstává stále stejný. Podnikatelé mají v pořadu možnost předvést investorům svůj nápad či projekt a následně je požádat o jejich pomoc. Investoři se následně rozhodnou, zda do nich vloží své finance a podpoří jejich podnikání. O tom, kdy bude Jáma lvová uvedena na obrazovky, zatím nikde informace nejsou, lze však očekávat, že se jí dočkáme už letos.

Sledovali jste pořad Den D?

Diskuze Vstoupit do diskuze
108 lidí právě čte
Daniela Beránková
Autor článku

Daniela Beránková

S praxí z oblasti médií mám letitou zkušenost, především v menších městských periodických časopisech. Editaci textů se věnuji přes deset let. Nyní své znalosti a zkušenosti uplatňuji na Událostech247.

Zobrazit další články