Všemi milovaný obchodní řetězec se opět vrací do Česka. Na zákazníky čeká široká nabídka levných produktů

Do Česka se vrací jeden z nejoblíbenějších obchodních řetězců. Češi si tak brzy budou moct nakoupit nové produkty za nízké ceny.

i Zdroj fotografie: JiriVavra/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Hypermarkety Carrefour působily na našem trhu do roku 2006, avšak kvůli silné konkurenci nakonec francouzský řetězec náš trh opustil. Uběhlo však spoustu let a, jelikož si v zahraničí stále udržuje pevnou pozici a velmi se mu daří, rozhodl se pro expandaci. Česko tak dostane druhou šanci a čeští zákazníci se tak mohou brzy těšit na návrat skvělých produktů za velmi přijatelné ceny. Obchodní řetězec, který podle webu Forbes působil na českém a slovenském trhu do roku 2006, se znovu vrátí na český trh. Ne však v takové formě, v jaké bychom očekávali.

Obchodní řetězec Carrefour se vrací

Obchodní řetězec Carrefour se opět stane součástí českého trhu, avšak tentokrát prostřednictvím privátních značek, které budou dostupné díky spolupráci s domácím maloobchodním řetězcem. Carrefour International Partnership oznámil na konci listopadu, že navazuje partnerství se společností JIP východočeská, která v Česku provozuje přes dvě stovky velkoobchodních a maloobchodních prodejen. Již do konce roku 2024 by se tak v jejich sortimentu měla objevit široká škála výrobků značky Carrefour, a to v kategorii potravin i nepotravinového zboží.

„Katastrofa,“ řekla jedna ze zákaznic. Obchody se rozhodly některým lidem zamlčet slevy

i

Zákazníci tak díky tomuto kroku dostanou možnost koupit si spoustu nových a kvalitních produktů za velmi nízké ceny. Majitelé obchodního řetězce JIP prozradili, že mají obrovskou radost z příležitosti spolupracovat s tak významným hráčem na mezinárodní scéně, jako je Carrefour. Produkty oblíbeného obchodního řetězce tak brzy doplní nabídku JIPu a přinesou zákazníkům větší rozmanitost.

Co očekávat?

Kromě čerstvých a trvanlivých potravin zahrnuje sortiment i zaměření na zdravou výživu, BIO produkty, kosmetiku, čisticí prostředky, potřeby pro domácnost nebo krmivo pro zvířata. Privátní značky obchodních řetězců jsou mezi zákazníky dlouhodobě populární díky jejich výhodnému poměru ceny a kvality. Na českém trhu je dnes najdete prakticky v každém větším řetězci, jako je Lidl, Penny, Albert, Tesco, Globus, Billa nebo Kaufland.

0,5kg kuřecího za 700Kč: V Česku realita. Pokud si nezkontrolujete účtenku, obchody vás budou nadále okrádat o peníze

iZdroj fotografie: Realeklas / Creative Commons / CC-BY-SA

Kaufland nedávno dokonce v rámci spolupráce s internetovým prodejcem Košík.cz umožnil zákazníkům nakupovat své produkty online. Stejně tak funguje i Makro, které momentálně na Košíku nabízí své značky, jež si zákazníci velmi pochvalují. Konkrétně jde o FineLife či ARO. Návrat produktů Carrefour na český trh tak rozšiřuje možnosti, jak mohou zákazníci pohodlně a výhodně nakupovat kvalitní výrobky. Návrat produktů Carrefour na český trh tak rozšiřuje možnosti, jak mohou zákazníci pohodlně a výhodně nakupovat kvalitní výrobky.

Máte rádi produkty obchodního řetězce Carrefour

Diskuze Vstoupit do diskuze
120 lidí právě čte
Aleš Peterka
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články