Do Česka se vrací jeden z nejoblíbenějších obchodních řetězců. Češi si tak brzy budou moct nakoupit nové produkty za nízké ceny.
Hypermarkety Carrefour působily na našem trhu do roku 2006, avšak kvůli silné konkurenci nakonec francouzský řetězec náš trh opustil. Uběhlo však spoustu let a, jelikož si v zahraničí stále udržuje pevnou pozici a velmi se mu daří, rozhodl se pro expandaci. Česko tak dostane druhou šanci a čeští zákazníci se tak mohou brzy těšit na návrat skvělých produktů za velmi přijatelné ceny. Obchodní řetězec, který podle webu Forbes působil na českém a slovenském trhu do roku 2006, se znovu vrátí na český trh. Ne však v takové formě, v jaké bychom očekávali.
Obchodní řetězec Carrefour se vrací
Obchodní řetězec Carrefour se opět stane součástí českého trhu, avšak tentokrát prostřednictvím privátních značek, které budou dostupné díky spolupráci s domácím maloobchodním řetězcem. Carrefour International Partnership oznámil na konci listopadu, že navazuje partnerství se společností JIP východočeská, která v Česku provozuje přes dvě stovky velkoobchodních a maloobchodních prodejen. Již do konce roku 2024 by se tak v jejich sortimentu měla objevit široká škála výrobků značky Carrefour, a to v kategorii potravin i nepotravinového zboží.
Zákazníci tak díky tomuto kroku dostanou možnost koupit si spoustu nových a kvalitních produktů za velmi nízké ceny. Majitelé obchodního řetězce JIP prozradili, že mají obrovskou radost z příležitosti spolupracovat s tak významným hráčem na mezinárodní scéně, jako je Carrefour. Produkty oblíbeného obchodního řetězce tak brzy doplní nabídku JIPu a přinesou zákazníkům větší rozmanitost.
Co očekávat?
Kromě čerstvých a trvanlivých potravin zahrnuje sortiment i zaměření na zdravou výživu, BIO produkty, kosmetiku, čisticí prostředky, potřeby pro domácnost nebo krmivo pro zvířata. Privátní značky obchodních řetězců jsou mezi zákazníky dlouhodobě populární díky jejich výhodnému poměru ceny a kvality. Na českém trhu je dnes najdete prakticky v každém větším řetězci, jako je Lidl, Penny, Albert, Tesco, Globus, Billa nebo Kaufland.
Kaufland nedávno dokonce v rámci spolupráce s internetovým prodejcem Košík.cz umožnil zákazníkům nakupovat své produkty online. Stejně tak funguje i Makro, které momentálně na Košíku nabízí své značky, jež si zákazníci velmi pochvalují. Konkrétně jde o FineLife či ARO. Návrat produktů Carrefour na český trh tak rozšiřuje možnosti, jak mohou zákazníci pohodlně a výhodně nakupovat kvalitní výrobky. Návrat produktů Carrefour na český trh tak rozšiřuje možnosti, jak mohou zákazníci pohodlně a výhodně nakupovat kvalitní výrobky.