nebo dokonce za advokáty. Kromě toho se však může stát, že lidi obere o peníze i jejich vlastní mobilní operátor. Zjistili jsme, koho všeho se problém týká.

Svým klientům musí nyní operátor vrátit peníze

Jedná se o známého operátora Orange, který se dostal do potíží s polským Úřadem pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Svým zákazníkům nyní bude muset dát peníze hned za několik přešlapů, kterých se v poslední době dopustil.

Vrácení peněz mohou polští klienti očekávat v případě, že jim operátor naúčtoval poplatek za volání na horkou linku. Ta totiž měla být zdarma a společnost tím tedy porušila zákon o ochraně spotřebitele. Prezident Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele Tomasz Chróstny proto vyzývá všechny, kterým byly poplatky neprávem účtovány, aby požádali o vrácení peněz.

Orange pochybil i v dalších případech

Šlo o neoprávněné účtování poplatku za diagnostiku škody uvedené ve stížnosti zákazníka. Důvodem tohoto poplatku údajně mělo být zjištění příčiny závady a toho, kdo má za její vznik odpovědnost. Jednalo se přitom o 49 zlotých, což je v přepočtu na českou měnu přes 250 korun.

Mobilní operátor bude muset vyplatit peníze mnoha svým zákazníkům

A kterých zákazníků v Polsku se možnost vrácení peněz týká? Konkrétně se vztahuje na současné i bývalé zákazníky operátora Orange, kteří volali na horkou linku od 12. března 2022 do 12. března 2023 a kteří uzavřeli nebo změnili smlouvu po 25. prosinci 2014. Lidé si nyní mohou zvolit buď vrácení částky, anebo si své peníze vybrat jednorázovým datovým balíčkem o velikosti 30 GB.

Zdroj: Fakt, Money

"/> Známý mobilní operátor dá peníze svým zákazníkům. Týká se to i vás?

Známý mobilní operátor dá peníze svým zákazníkům. Za co a koho všeho se to týká?

V nedávné době se přišlo na to, že jeden ze známých mobilních operátorů své zákazníky neprávem obíral o peníze.

i

Lidé musí být v dnešní době neustále ve střehu, neboť jinak se jim snadno může stát, že budou okradeni, aniž by o tom vůbec věděli. A to dokonce i v případě telefonování. Události247 již dříve informovaly o podvodnících, kteří se například vydávají za pracovníky banky nebo dokonce za advokáty. Kromě toho se však může stát, že lidi obere o peníze i jejich vlastní mobilní operátor. Zjistili jsme, koho všeho se problém týká.

Svým klientům musí nyní operátor vrátit peníze

Jedná se o známého operátora Orange, který se dostal do potíží s polským Úřadem pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Svým zákazníkům nyní bude muset dát peníze hned za několik přešlapů, kterých se v poslední době dopustil.

Vrácení peněz mohou polští klienti očekávat v případě, že jim operátor naúčtoval poplatek za volání na horkou linku. Ta totiž měla být zdarma a společnost tím tedy porušila zákon o ochraně spotřebitele. Prezident Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele Tomasz Chróstny proto vyzývá všechny, kterým byly poplatky neprávem účtovány, aby požádali o vrácení peněz.

Orange pochybil i v dalších případech

Šlo o neoprávněné účtování poplatku za diagnostiku škody uvedené ve stížnosti zákazníka. Důvodem tohoto poplatku údajně mělo být zjištění příčiny závady a toho, kdo má za její vznik odpovědnost. Jednalo se přitom o 49 zlotých, což je v přepočtu na českou měnu přes 250 korun.

Mobilní operátor bude muset vyplatit peníze mnoha svým zákazníkům

A kterých zákazníků v Polsku se možnost vrácení peněz týká? Konkrétně se vztahuje na současné i bývalé zákazníky operátora Orange, kteří volali na horkou linku od 12. března 2022 do 12. března 2023 a kteří uzavřeli nebo změnili smlouvu po 25. prosinci 2014. Lidé si nyní mohou zvolit buď vrácení částky, anebo si své peníze vybrat jednorázovým datovým balíčkem o velikosti 30 GB.

Zdroj: Fakt, Money

                   

Lidé musí být v dnešní době neustále ve střehu, neboť jinak se jim snadno může stát, že budou okradeni, aniž by o tom vůbec věděli. A to dokonce i v případě telefonování. Události247 již dříve informovaly o podvodnících, kteří se například vydávají za pracovníky banky nebo dokonce za advokáty. Kromě toho se však může stát, že lidi obere o peníze i jejich vlastní mobilní operátor. Zjistili jsme, koho všeho se problém týká.

Svým klientům musí nyní operátor vrátit peníze

Jedná se o známého operátora Orange, který se dostal do potíží s polským Úřadem pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Svým zákazníkům nyní bude muset dát peníze hned za několik přešlapů, kterých se v poslední době dopustil.

Varování: Přijmete tento hovor a v sekundě vám rozkradou bankovní účet

Vrácení peněz mohou polští klienti očekávat v případě, že jim operátor naúčtoval poplatek za volání na horkou linku. Ta totiž měla být zdarma a společnost tím tedy porušila zákon o ochraně spotřebitele. Prezident Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele Tomasz Chróstny proto vyzývá všechny, kterým byly poplatky neprávem účtovány, aby požádali o vrácení peněz.

Orange pochybil i v dalších případech

Šlo o neoprávněné účtování poplatku za diagnostiku škody uvedené ve stížnosti zákazníka. Důvodem tohoto poplatku údajně mělo být zjištění příčiny závady a toho, kdo má za její vznik odpovědnost. Jednalo se přitom o 49 zlotých, což je v přepočtu na českou měnu přes 250 korun.

iZdroj fotografie: Martin Dvořák pro Události247
Mobilní operátor bude muset vyplatit peníze mnoha svým zákazníkům

A kterých zákazníků v Polsku se možnost vrácení peněz týká? Konkrétně se vztahuje na současné i bývalé zákazníky operátora Orange, kteří volali na horkou linku od 12. března 2022 do 12. března 2023 a kteří uzavřeli nebo změnili smlouvu po 25. prosinci 2014. Lidé si nyní mohou zvolit buď vrácení částky, anebo si své peníze vybrat jednorázovým datovým balíčkem o velikosti 30 GB.

Zdroj: Fakt, Money

Jakého mobilního operátora využíváte vy? Napište nám své zkušenosti do komentářů pod článkem

Diskuze Vstoupit do diskuze
50 lidí právě čte
Martin Dvořák
Autor článku

Martin Dvořák

Zkušený sloupkař, který od roku 2015 působil v zájmových časopisech. V zpravodajství Událostí247 se nyní snažím čtenářům přiblížit domácí témata, která se jich přímo dotýkají.

Zobrazit další články