Český supermarket začal prodávat vše za polovinu. Lidé se jdou zbláznit, tohle tady chybělo. Za chvíli se začnou stát fronty
Mezi českými zákazníky jsou samozřejmě nejžádanější slevy, které se týkají potravin.

Víte od nás, že velkou konkurencí pro obchody s potravinami se stává síť prodejen Tamda Foods. Tento obchodní řetězec se specializuje na exotické a zdravé potraviny z celého světa. Tamda Foods nabízí také možnost nakupovat potraviny online. Jsou zde o poznání nižší ceny, než jaké nabízejí jiné obchodní řetězce.
Pozor na matoucí cenovky
Web TN už dříve upozornil na to, že na facebookové skupině Ústečáci sobě se objevilo srovnání cen v hypermarketu Globus a obchodním centru Tamda Food v Ústí nad Labem. Například těstoviny s příchutí kuřete na smetaně od Maggi stály v Globusu 58,30 koruny, zatímco v Tamdě je prodávali za necelých 36 korun. Tatra mléko do kávy stálo v Globusu 29 korun, v Tamda Foods to bylo o 11 korun méně.

Cenovky v Tamdě jsou označeny žlutě a píše se na nich, že jde o akci. Jak ale upozornil web TN, takto označené jsou všechny výrobky v tomto obchodě, a to dlouhodobě. Je proto dobré dávat na to při nákupu pozor. Zákazníci se však shodují na tom, že nákupy v tomto obchodním řetězci se i přesto vyplatí, protože zboží je o desítky korun levnější než v dalších prodejnách známých značek.
Prodejny se rozšíří i do dalších měst
Abyste ovšem mohli nakupovat za tyto opravdu výhodné ceny, je potřeba mít zákaznickou kartičku. Prodejny nabízejí více než 40 000 produktů a přes 10 000 akčních nabídek denně. Zatím se nacházejí ve třech městech v České republice. Samozřejmě v Praze, v Ústí nad Labem a pak také v Brně, kde je obchod v rozsáhlém areálu vietnamských tržnic na ulici Olomoucké. Aktuální zboží v akci najdete zde.

Jak upozornil již dříve web SeznamZprávy, nenápadný vietnamský velkoobchod má třžby přes tři miliardy korun. Firma začínala jako klasický „cash & carry“, do kterého přijedou majitelé vietnamských večerek, nakoupí, zaplatí a zboží si sami odvezou. Dnes už Tamda Foods, kterou vlastní skupina vietnamských podnikatelů, přerostla hranice domovské tržnice Sapa. V dalších letech by se pak chtěla firma rozšířit i do ostatních krajů.