Zákazníci zjistili, jak na každém nákupu v obchodě ušetřit 23 %. Je jedno, že zboží není ve slevě. Stejně zaplatíte nižší cenu

Téměř čtvrtinu financí mohou lidé ušetřit, pokud budou nakupovat podle tohoto pravidla. Úspora může ve výsledku činit nemalé peníze.

i Zdroj fotografie: Aleš Peterka pro Události247
                   

Jak ušetřit na nákupu potravin. Otázka, kterou si klade spousta Čechů. Jednou ze základních cest jsou slevové akce. Ty jsou mezi českými zákazníky velmi oblíbené. Není se tak čemu divit, že obchody jsou jimi doslova zavalené a slevy na návštěvníky supermarketů vyskakují pomalu na každém roku, jak píše web Novinky. Kromě slev jsou tu ale ještě další možnosti, jak na potravinách uspořit.

Ušetřit lze pomocí věrnostních programů

Události247 nedávno psaly o tom, že výrazně mohou lidé ušetřit díky členství v různých věrnostních programech supermarketů. Cena pro členy může být mnohdy nižší o několik desítek procent. Registrace do programů jsou zdarma. Výhodné je to však také pro obchodníky, kteří díky tomu získávají cenná data o svých zákaznících.

Chytří Češi právě objevili trik, jak ušetřit na potravinách tisíce korun měsíčně. Nakupují stejné věci za mnohem méně

iZdroj fotografie: Realeklas/ Creative Commons / CC-BY-SA
Ušetřit lze také členstvím ve věrnostních programech

A pak je zde ještě jedna osvědčená metoda, jak za potraviny platit méně. Je to jednoduchý výběr levnějších značek, konkrétně těch privátních, vlastněných daným obchodním řetězcem. Jak uvádí web iDnes, v českých obchodech již tvoří 27 procent sortimentu, přičemž v průměru jsou o 23 procent levnější než produkty jiných značek.

Cena je hlavním lákadlem

O rostoucí popularitě těchto značek se mluví delší dobu. Již předloni tvořily čtvrtinu sortimentu supermarketů, přičemž hlavním důvodem jejich obliby byly příznivější ceny, jak tehdy informoval server Český rozhlas. A tento důvod, tedy možnost ušetřit, přetrvává i nadále.

Přišlo se na trik, jak v roce 2024 ušetřit na potravinách klidně i 50 %. Chcete ho vědět?

iZdroj fotografie: Daniel Procházka pro Události247
Ceny výrobků privátních značek jsou v průměru o 23 procent nižší

Podle průzkumu společnosti NielsenIQ (NIQ), o němž informuje web iDnes na privátních značkách více než 80 procent respondentů oceňuje právě příznivý poměr ceny a kvality těchto produktů. Někteří je dokonce považují za kvalitnější než běžné značky. Naopak jen naprostá minorita lidí si tyto výrobky nikdy nekoupila.  

Kupujete si často výrobky privátních značek řetězců?

Diskuze Vstoupit do diskuze
53 lidí právě čte
Daniel Procházka
Autor článku

Daniel Procházka

Nadšenec do politiky a kultury. Momentálně i redaktor pro Události247, díky kterým můžu své zájmy rozvíjet.

Zobrazit další články