V České republice se v poslední době roztrhl pytel s prodejnami, které zákazníky lákají na velké slevy a snaží se tak převálcovat konkurenci.
Jak jsme na Událostech247 informovali, v Česku své pobočky otevřel například polský řetězec HalfPrice, který nabízí zboží známých značek za poloviční ceny. V Praze na Václavském náměstí jde navíc o největší prodejnu Halfprice ve střední Evropě. Do Prahy také zamířil americký fastfoodový řetězec Popeyes, který nabízí oblíbené smažené kuřecí maso.
Prodejny budou i ve vašem městě
Nový je také například polský řetězec Hebe, který má ambici stát se významným hráčem na trhu. Jak vyplývá z webu řetězce, ušetřit se dá na celé řadě produktů. Zaujme třeba 30procentní sleva na korejskou a japonskou kosmetiku nebo slevy na známé značky jako je L’Oréal Paris či Garnier. „Myslím, že každý má radost, když se mu podaří cokoliv nakoupit ve slevě ,i když je to jen o pár korun méně,“ řekla Událostem247 paní Pavlína z Krnova.
S úplně novým konceptem prodejen teď přichází také velkoobchodní řetězec Makro. Ten dlouhodobě především podnikatelům nabízí široký výběr potravinářského i nepotravinářského zboží. Nová značka se jmenuje Bonveno a Makro ji prezentuje jako sousedské prodejny s potravinami a občerstvením. Desítky prodejen se mají podle plánu po celé České republice otevřít do dvou let. V pilotním provozu se loni otevřely první čtyři prodejny Bonveno v Praze. Psal o tom web iDnes.
Makro spouští Bonveno obchody
„Počítáme s tím, že se koncept rozšíří z Prahy do všech regionů České republiky. V tuto chvíli se rozvíjí v několika státech Evropy. Pro Makro ČR síť Bonveno představuje další prodejní kanál v segmentu maloobchodu, který považujeme za jeden z klíčových pilířů našeho podnikání,“ uvedl generální ředitel Makra Jiří Nehasil. „Přijde mi to jako dobrý nápad. Moje sestra bydlí v Praze a už se tam byla podívat. Říkala, že se jí tento koncept líbí, tak snad se brzy dočkáme i u nás,“ řekla Událostem247 paní Hana z Brna.
Sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží zahrnuje čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu, hotová jídla, lahůdky, nápoje, drogerii, ale také občerstvení, jako jsou například hot dogy, čerstvé bagety a sendviče nebo kvalitní čerstvá káva. „První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky,“ uvedl generální manažer sítě Bonveno Česká republika Karel Bárek.