Nové obchody v ČR: Vy jste o nich ještě neslyšeli? Lidé jsou u vytržení, přesně tohle tu chybělo

Loňský rok byl velmi bohatý na příchod nových značek do Česka. Zjistěte, které celosvětově známé obchody či restaurace můžete v tuzemsku nově navštívit.

i Zdroj fotografie: Czech Wikipedia user Packa/ Creative Commons / CC-BY-SA
                   

Minulý rok se český maloobchodní trh rozrostl o 39 nových značek, což je nejvíc za posledních 10 let, píše web MediaGuru. Mnohé z těchto příchodů byly velmi sledované a mezi lidmi si značky rychle získaly oblibu. Události247 například informovaly o první pobočce drogistického řetězce Hebe nebo fastfoodové sítě Popeys. To však zdaleka není všechno. Zjistěte, jaké nové obchody můžete v Česku od letoška navštívit a jaké další zde již brzy přibydou.

Už jste tyto obchody navštívili?

V Česku se loni představil i známý výrobce spodního prádla Victoria’s Secret. Tato luxusní americká značka svou vůbec první českou prodejnu otevřela v květnu v pražském nákupním centru Westfield Chodov, píše web MediaGuru. Na poli módy však zdaleka nebyla jediná. České pobočky letos pro zákazníky otevřely také další luxusní značky, například Handpicked, Zadig & Voltaire či Macron.

iZdroj fotografie: PCHS-NJROTC/ Creative Commons / CC-BY-SA
Loni do Česka expandoval i výrobce spodního prádla Victoria´s Secret

Mnoho se toho v této souvislosti událo také v oblasti gastronomie. Kromě již zmíněného řetězce Popeys do Česka expandoval také výrobce oblíbené čokolády Toblerone, jak píše web Peníze. A co víc, tento trend rozhodně nekončí. Již v příštím roce svou první pobočku v Praze otevře dalších fastfoodový gigant, a sice americký Five Guys, jak nedávno psaly Události247. Není se tak čemu divit, že mnozí lidé jsou u vytržení. Přesně tyto obchody a restaurace tu podle všeho chyběly.

Na co dalšího se mohou Češi v roce 2024 těšit?

V letošním roce by se do Česka mohly dostat další celosvětově známé obchody zaměřené na jídlo jako je Duck Donuts, Pizza Inn, Pepe Taco nebo The Good Burger, píše dále server Peníze. A kromě nových značek lze letos očekávat i „nové a dominantnější koncepty stávajících brandů působících na trhu“, uvedl pro web Peníze vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor ve společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček.

Nový řetězec v Česku: Lidé jsou u vytržení, přesně tohle tu chybělo

Tento trend pozitivně ovlivňuje řada aspektů. Nejenže je v Česku patrná rostoucí kupní síla a celkový rozvoj obchodního prostředí. Velice důležitým faktorem pro vstup mezinárodních značek je pak to, že Česká republika a zvláště Praha je zároveň velmi významnou evropskou i světovou turistickou destinací, kde turisté tvoří velice významnou část klientely zahraničních obchodů,“ dodal pro web MediaGuru Kotrbáček.

Zavítali jste již do některého z nových obchodů? Podělte se s námi o své zkušenosti v komentářích

Diskuze Vstoupit do diskuze
150 lidí právě čte
Aleš Peterka
Autor článku

Aleš Peterka

Nadšenec do spotřebitelských a regionálních témat. Za svou primární oblast zájmu v rámci zpravodajství považuji hlavně informovat lidi o nekalých praktikách prodejců.

Zobrazit další články