O tom, že do České republiky míří nové obchodní značky, díky kterým ušetříte čas i peníze, vás na Událostech247 informujeme pravidelně.
Do České republiky v loňském roce zamířil třeba polský drogistický gigant Hebe, který se zaměřuje na kosmetiku a péči o tělo. Svůj první kamenný obchod otevírá v Praze, jak jsme na Událostech247 informovali nadávno. Tento nový řetězec je konkurencí pro drogistické řetězce Teta, dm drogerie a Rossmann.
Dovnitř jen s aplikací
Upozornili jsme například také na český řetězec obchodů Flop, který otevřel svou první zmodernizovanou prodejnu, a to v Jindřichově Hradci v ulici 9. května. Od těch, které jsou rozsety po celé republice, se však liší jednou podstatnou a velmi neobvyklou novinkou. Zákazníci si tam totiž mohou nakoupit 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Zákazníci tak nejsou omezeni jen otevírací dobou, ale na nákup si zajdou třeba i v noci.
Ve všední dny vždy od 6.30 do 18 hodin a o víkendech od 7 do 13 hodin je možné využít tradiční pultový prodej. Nakoupit si však lidé mohou i kdykoliv jindy. Pro vstup stačí, když použijí mobilní aplikaci Do kapsy, pak si vyberou zboží, zaplatí kartou na samoobslužné pokladně a odchází. Jak jsme na Událostech247 informovali nedávno, v Česku své pobočky otevřel polský řetězec HalfPrice, který nabízí zboží známých značek za poloviční ceny.
Hotovost v tomto obchodě nepotřebujete
Poměrně čerstvou novinkou na českém trhu jsou bezobslužné prodejny potravin Minute Shop. Tři takové prodejny jsou už zákazníkům k dispozici v Praze. Jak píše web Podnikatel, aby tam mohl zákazník nakupovat, musí si do mobilu stáhnout aplikaci a zaregistrovat se. Pak už může už začít nakupovat kdykoliv na kterékoliv prodejně Minute Shop. Na prodejnách lze platit pomocí Apple Pay, Peněženky nebo vložené platební karty v aplikaci Minute Shop.
Nakoupit zde můžete široký sortiment zboží. Jak vyplývá z webových stránek obchodu, k dostání jsou i bramborové chipsy, proteinové tyčinky nebo nejrůznější džusy. A to za velmi příznivé ceny. Jak dodává web SeznamZprávy, prodejny zatím nenabízí čerstvý sortiment, tedy ovoce, zeleninu, maso a uzeniny, mléčné výrobky nebo pečivo. Do budoucna se s čerstvým sortimentem počítá. „Myslím, že to není špatný koncept, ale na běžný nákup bych to asi úplně nevyužila,“ řekla k tomu paní Majka.